صمیم: رییس جمهور، خود خاین است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۴/۹/۷ کد خبر: 107006 منبع: پرینت

برای بررسی اتهامات ظاهر قدیر بر حکومت باید هیات بی طرف انتخاب شود.

صبح امروز سمیع الله صمیم عضو سابق مجلس در خانه ملت با انتقاد از هیات تعیین شده توسط رییس جمهور برای برسی سخنان ظاهر قدیر گفت: براساس ماده 101 قانون اساسی هیچ عضو شورای ملی به دلیل رای و یا نظریه ای که در هنگام اجرای وظیفه ابراز می کند مورد تعقیب عدلی قرار نمی گیرد.

وی خطاب به رییس جمهور افزود: اتهام علیه تو ارایه شده است و خود هیات تعیین می کنی؟ خاین تو هستی و خودت هیات تعیین می کنی؟

سمیع الله صمیم با اشاره به رهبری این هیات که به نصرالله استانکزی داده شده است گفت: اگر واقعا قرار است اتهامات ظاهر قدیر بر حکومت بررسی شود باید شخص بی طرف انتخاب شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   يكى از أهداف ام افشايى تيكه داران قومى و نشان دادن چهره هاى واقعى انهاست كه باعث ادامه حيات ظلم، تبعيض و نا امنى در كشور اند و ارمان هاى ملت را بخاطر منافع شخصى خود فروخته اند . اين چهره ها به اندازه كافى مردم فريبى نمودند و به انواع مختلف به مردم ضربه زدند هنوز هم تلاش دارند تا روز مرگ خود بر گرده يى مردم سوار باشند.

>>>   خیانت ملی یک عمل نابخشونی مقابل ملت است که ریس جمهور هم مجزا از ان شده نمیتواند و باید ثبوت شود جزا ان ادام است. اما اگر در موضوع دیگر اشرف ب غنی مراحل قانونی مد نظر نگرفته باشد و فیروزی را تیلیفونی امر رحایی را بند داده باشد اول باید از طرف شورای ملی برطرف و بعد محکمه شود. بهتر ان است که اگر ریس جمهور عقل قانونی و تلخه داشته باشد و هم دل موش نداشته باشد باید خود اسعفا داده و به محکمه برود . این به نسل ها خدمت و درس دیمکراسی متفکر صاحب به مردم خواهد بود. معطل عکس العمل باشیم.
وهابزاده

>>>   ملالی جویا هشت سال پیش نام با مسمی بر شوروای مولی گذاشته بود و سخنان این آقای سمیع الله صمیم امروز بنام با مسمی گذاشته شده توسط ملالی جویا مهر صحه میگذارد!!!! او که با بی اب شدن در تالار شوروای مولی باتهام قاجاق ویسکی هنوز هم فربه تر شد و «گردن کرد» فکر میکند که ماده ۱۰۱ قانون اساسی به عضو شوروای مولی حق میدهد که هر «جفنگی» را بخواهد بزبان اورده میتواند. آنهایی که اصول وظایف داخلی را تقریبا ۱۱ سال قبل تسوید کرده بودند بخوبی میدانستند که انسانهای عاری از عفت کلام و بیگانه با سواد سیاسی مانند اقای صمیم به شوروای مولی میایند و بنابرین استعمال ترمها، واژه ها و اصطلاحات غیر پارلمانی مانند خطاب «خاین» به هر شخص و بخصوص رییس جمهور کشور را به عنوان « واژه های غیر پارلمانی» تشخیص دادند.
کلمه «خاین» شاید از نظر صمیم خان!!! یک کلمه «عادی» باشد ولی این سنگین ترین دشنامیست که در سیاست، انسان میتواند علیه انسان دیگر استفاده کند و استعمال کننده ان مکلف است یا انرا رسما ثابت و یا بجرم ان در ملاء عام بمحاکمه کشانیده شود!!!!
ولی چه میتوان کرد که یکی از خصوصیات و مشخصات حکومت «وحدت ملی»؟؟؟؟ ،این یک زین و دو ... ، اینست که انسانهای مانند صمیم و صمیمها میتوانند هر جفنگی که دل شان خواست انهم از تریبون «پارلمان» بگویند!!!! و در تمام شوروای مولی یک ادم پیدا نشود که برای صمیمها بگویند که لا اقل ادب را رعایت نماید. اقای صمیم فکر نکند که من از اشرف غنی و گلمرجان دفاع میکنم من از نام و عزت و ابروی نام «پارلمان» دفاع میکنم که متاسفانه بر شوروای مولی گذاشته شده است!!!!!

>>>   چرا هر وکیل خیانت بکند نباید پرسان کدام قانون گفته است تطبیق قانون یک سان است تو غیر از فساد در دوبی کاری دیگر هم دارید اگر غیرت دارید بیا به فراه به وطن خود تا ترا پارچه پارچه کند یک رز در ترکیه یک روز در دوبی انسان عیاش همین از بی عقلی تو است که ریس جمهور را خاین میگوی تو چه هستی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است