تنبیه جدید روسیه برای ترکیه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۴/۹/۷ کد خبر: 106969 منبع: پرینت

پس از ممنوعیت ورود برخی کالاهای کشاورزی از ترکیه به روسیه، حالا دولتمردان روس حوزه اقدامات تلافی‌جویانه را به معاهدات کنسولی کشاندند.

بر اساس گزارش اسپوت‌نیک، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اتباع ترکیه که تا پیش از این با توجه به موافقت کنسولی برای لغو روادید، بدون گرفتن ویزا به روسیه می‌رفتند، از اول ژانویه 2016 (اوایل دی ماه) باید حتماً ویزا بگیرند؛ ویزایی که بنظر می‌رسد به راحتی صادر نخواهد شد.

لاوروف در این خصوص گفت: «تعلیق رژیم لغو روادید با ترکیه یک تهدید توخالی نیست، این یک تهدید واقعی است.»

لاوروف تردد تروریست‌های بین‌المللی از ترکیه به سمت سوریه را دلیل این تصمیم مسکو اعلام کرده است.

معمولاً به هنگام افزایش خطر حضور تروریست‌ها در میان اتباع یک کشور، کشورهای دیگری که نسبت به تسهیل تردد با آن کشور اقدام کرده بودند، در توافقات کنسولی خود تجدیدنظر می‌کنند.

روس‌ها چند روز پیش هم از اتباع خود خواسته بودند با توجه به خطرات ناشی از حضور گروه‌های تروریستی در ترکیه، از سفر به اماکن توریستی این کشور خودداری کنند.

ترکیه درآمدی سرشار از توریسم دارد، درآمدی که در صورت تبدیل شدن ترکیه به یک کشور «خطرناک»، خیلی خیلی کم خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روسهایک طیاره جیت جنگیشان توسط نیروهای ترکیه نابودو منهدم اینقدرخشمگین شدن بیادندارندکه وقتی به افغانستان تجاوزکردند
چقدرادم کشتندخانه هارا ویران کردند مردم هارامجبوربه مهاجرتهایناخواسته کردندوتاامروزکه چهل سال ازان تجاوزبیشرمانه تیرشده امااسرات مزر.ان تاامروزدامن مردم وکشورماافغانستان رارهانکرده خداوندمجاهدین اسلام را توان وقدرت بدهدکه کشورروسهارابه خاک سیاه تبدیل کند.ان روز روزپیروزی خواهدبودبرای همه مردم افغانستان ازخدامیخواهم که این جهاد واقعی هرچی زودترازهمین خاک افغانستان برعلیه نامردترین وبیدین ترین کشورجهان همین روسهاشروع شودتاانتقام خون شهیدان راازاین بچه های لینین وگورباچف بگیریم زنده بادترکیه که توانست پوز.روسهارا به زمین مالد زنده باداسلام...سرباز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است