ناصری: حکومت به تناقض عملی خود پایان دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۴/۹/۵ کد خبر: 106939 منبع: پرینت

حکومت مکلفیت های خود را به درستی انجام نمی دهد.

غلامحسین ناصری عضو سابق مجلس نمایندگان در مورد سخنان ظاهر قدیر مبنی بر حمایت حلقاتی در حکومت از مخالفان گفت: این گونه رد و بدل شدن اتهامات میان حکومت و مقام ها مستلزم این است تا هیاتی تعیین شود و بی طرفانه قضاوت کند.

وی افزود: مطابق با ماده 75 قانون اساسی حفظ استقلال و تمامیت ارضی جزو مکلفیت های حکومت است و تامین نظم و امن عامه و مبارزه بر فساد اداری و ریشه کن کردن آن نیز جزو وظایف حکومت است.

بر باور ناصری سهل انگاری و عدم توانایی حکومت سبب می شود تا مردم خود دست به دفاع از جان، مال و ناموس خود بزنند.

این عضو سابق مجلس تاکید کرد که حکومت باید به تناقض عملی خود پایان دهد و گفت: حکومت می تواند از کشور دفاع کند اما افرادی که در کاخ ها نشسته اند مکلفیت های خود را انجام نمی دهند.

کد(18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما وکیلان ولسی جرګه همیشه انتقاد کرده و میکنید واصلاحات می خوهید چرا اصلاحات را از خود شروع نمیکنید شما وکیلان قتل کردید زمین ها را غصب کردید و شهرک ها راساختید و قاچاق شراب و ارد و نفت و مواد مخدره را کردید و رشوت خوردید و قانون خشونت زنان را پاس نکردید و وکیل تان سه رشوت خور شهرک سازی را به سرحد تاجکستان نقل دادید که فرار کند اما از طرف حکومت ګرفتار شدند و به وکیل جزا داده نشد شما طالبان را به پاکستان منتقل کردید که زخم شان تداوی شود و لست خاینین و حنایت کاران ولسی جرګه در نزد شما وجود دارد و انرا افشا نکردید این تالار فساد باید منحل شود و شما محکمه شوید و جایدات های شما به خزانه ملت داده شود و برخی شما اعدام شوید بنام مجاهد مردم بی ګناه را کشتید و چور و چپاول کردید شما دزدان ملیونر و ملیادر شدید از خون ملت . شما حق تنفس هوا را در این دنیا ندارید
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است