در اعتراضی، یک جاده دایکندی کاه گل شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۴/۹/۵ کد خبر: 106916 منبع: پرینت

باشندگان دایکندی در یک اعتراض جاده مقابل دفتر والی را کاه گل کردند. معترضان می گویند: در جریان بیش از یک دهه گذشته حتی یک متر سرک هم برای آنان آسفالت نشده است.

قاری زاده


http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511260706082330.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها خورده منکر هستند

>>>   بــیهــوده وقت وانرژی خودرا مصرف میکنید حکومت به این نمایشات اهمیت قایل نیست

>>>   چرا شما زحمت ميكشيد بگزاريد در بوديجه سال نو زياد پيسه براى سرك ها است درصورت مردارشدن يك چند كيسه بر أنشالله سركهاى تان مثل كمون اوليه واره ميشود ،دندان تان را از اين حكومت بكنيد حالا بين خود جور نيستن از ارگ رشوت شروع است تا ولايت شما از صد دالر پنجا سنت هم نميرسد براى تان مثل سابق زندگى كنيد ما وشما تا بيست سال ديگر هم در گير دزد ها هستيم يك دو نسل اينها مردار شود باز بالاى نسل سوم زور ماوشما ميرسد حالا اگر خودش مردار شد باز حرامى هاى شان در چوكى هاميروند ،نتظار باشيد ٠
مسافرجبرى

>>>   انتظاری بیشتری از این حکومت اختلاسگر و وطن فروش نیست

>>>   وظیفه تان است کاګل کنید بخاطر قیر نمیکند که قیر را حلوا ګفته نخورید.

>>>   باز هم برای والی زن سینه بزنید و شعار بدهید. بدترین مردم کسانی اند که زن بر آنان ولایت کند. مردم دایکندی دانش دارند؟!!! محقق دارند؟!!! خلیلی دارند؟!!! انجمن جوانان مبتکر دارند؟!!! . کاه گل کردن سرک آن هم برای والی زن از ابتکارات این مردم در قرن بیست و یکم است. اگر راست می گویید حد اقل پیش روی ولایت تان را برای عروس والی خود تان آسفالت کنید. این توفیق فقط نصیب شما شده است.
یا حق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است