اعلامیه سرور دانش درباره حوادث تروریستی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۴/۹/۴ کد خبر: 106845 منبع: پرینت

چند حادثه تروریستی در کابل به وقوع پیوست که متاسفانه تعدادی از هموطنان ما شهید و تعدادی دیگر مجروح گردیدند.

اول: حاجی نوروز عطایی معروف به حاجی نوروز حمزه یکی از اشخاص متنفذ و تاثیرگذار در غرب کابل، در اقامتگاه خود به قتل رسید که جا دارد برای وی از پیشگاه خداوند بزرگ غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر مسالت نماییم.

دوم: حادثه ترور نافرجام احمد سعیدی از شخصیت های مشهور کشور بود که متاسفانه مورد اصابت مرمی قرار گرفت و هم اکنون در شفاخانه تحت تداوی است.

سوم: حادثه انفجار در یکی از مناطق دشت برچی غرب کابل بود که تا کنون تعدادی از کودکان جان باخته اند و خانواده هایی را عزادار نمودند. گرچه این حادثه ظاهرا تروریستی نبوده است ولی متاسفانه جان باختگان آن زیاد گزارش شده است.

چهارم: حادثه تروریستی در نزدیکی دانشگاه تعلیم و تربیت در منطقه افشار رخ داده است که بر اثر آن متاسفانه تعدادی از هموطنان شهید و مجروح گردیده اند.

این حوادث تلخ یک بار دیگر ثابت می کند که دشمنان مردم افغانستان بیکار ننشسته و هرچه زمان می گذرد، طمع شان برای انجام جنایت بیشتر می گردد. بدون تردید وقتی چهار حادثه تروریستی و مرگ بار در فاصله زمانی بسیار کم، آن هم در روز روشن و در پایتخت کشور صورت می گیرد، این موضوع به معنای آن است که تروریست ها، ارگان های امنیتی و کشفی ما را به چالش فراخوانده اند.

بنابراین امید می رود که هرچه زودتر نیروهای امنیتی کشور عوامل این جنایات هولناک را شناسایی کرده و به پنجه قانون بسپارند.

دفتر ارتباطات سرور دانش

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این اتفاقات وحادثات مبین این حقیقت است که از ارگ گرفته تا پایین هیچ در فکر امنیت مردم نیستند همه در فکر قومگرایی وجیب پری اند ریس امنیت وریس جنایی وقوماندان امینه وسایر ارگانهای کشفی وجنایی که به صد ها تن میرسند چه وظیفه دارند که از چنین واقعات انهم در پایتخت ونزدیک به ارگ جلوگیری کرده نمی توانند این خود میرساند که کسی درفکر امنیت مردم نیستند ودر ضدوبند های شخصی خود گرفتار اند ودر ان مصروف اند در غیر ان با این تعداد قوای کشفی وجنایی وامنیتی که در پایتخت فعال اند چطور جلو چنین حادثات ترورستی را گرفته نمیتوانند ومسولیت شانرا با یک اطلاعیه ویا تقبیع کردن خلاصه میکنند وقتیکه لاف وپتاق سخنان پر طمطراق وزیر داخله وریس امنیت ملی وسر پرست وزارت دفاع وسایر مسولین بلند رتبه را از طریق رسانه ها ببینی وبشنوی فکر میکنی که دیگر هیچ حادثه ی ترورستی ونا امنی شنیده نخواهد شد اما بر عکس گفتار انها روز تا روز وضعیت امنیتی بد وبدتر شده میرود ووعده هایمسولین هم دو چندان گردیده میرود وعدهها هم به همین مطلب می ماند که بزک بزک نه مر باش که جولغمان برسد ولی تا رسیدن جو لغمان بزک از گشنگی هلاک میگردد .

>>>   ثنا خوانی دانش از یک سرمایدار:
حاجی نوروز عطایی معروف به حاجی نوروز حمزه یکی از اشخاص متنفذ و تاثیرگذار در غرب کابل، در اقامتگاه خود به قتل رسید که جا دارد برای وی از پیشگاه خداوند بزرگ غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر مسالت نماییم.
سوال: آقای دانش برای شهدای جلریز و شهدای بی سر زابل این اندازه متأثر شدید؟ واقعا؟ خدا کند که دین خود را به دنیای دیگران معامله نکنیم.
عالم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است