مافیا برای داعش خط و نشان کشید
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۴/۹/۳ کد خبر: 106734 منبع: پرینت

«جیووانی گامبینو» بازیگر ایتالیایی الاصل هالیوود و فرزند یکی از مهره های کلیدی مافیا در آمریکا، داعش را از انجام هر اقدامی در نیویورک بر حذر داشت.

«جیووانی گامبینو» بازیگر معروف هالیوود و فرزند یکی از اشخاص کلیدی مافیا، در بخش خبری شبکه ان بی سی، ابتدا به حقایق تاریخی که سبب ایجاد گروه مافیایی «سیسیل» شد، اشاره کرد و سپس چگونگی حفاظت این گروه در دوران معاصر از شهر نیویورک را بیان کرد.

«جیووانی گامبینو» در این مصاحبه تلوزیونی گفت: مافیا شهرت بدی پیدا کرده، ولی هر زندگی جنبه های خوب و بدی دارد و تاکنون فقط جنبه بد و زشت مافیا در جهان دیده شده است. اما اکنون با رشد تروریسم فرصتی برای مافیا ایجاد شده تا جنبه خوب خود را نیز نمایان سازد.

وی در ادامه افزود: داعش از مافیای سیسیل هراس دارد، بنابراین هیچ زمینه ای برای راه یافتن ترویست ها به این منطقه وجود ندارد و ما تحمل هیچ حادثه تروریستی در این منطقه را نداریم.

او در پایان این مصاحبه تلوزیون تاکید کرد که ما به خانواده و دوستانمان اطمینان می دهیم که از آنها در مقابل تمام فعالیت های تروریستی حفاظت می کنیم، خصوصا در مقابل رفتار های وحشیانه گروهی که خود را داعش می نامند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است