لت و کوب یک تن توسط پولیس ترافیک کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106699 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511230721192524.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511230721192293.jpg

سیدرضا حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در این ملک بی سر، شهر خربوزه و دیگ بی سرپوش، پولیس امنیتی، پولیس ترافیک، اردو و تمام کسانی که لباس نظامی در تن دارند، با سؤ استفاده از وظایف بجای تأمین امنیت مردم، باعث آزار و شکنجه مردم میشود.
سمیع

>>>   این بیچاره هم هزاره است.

>>>   متاسفم . این از بی کفایتی دولت غلام وطن فروش عین و غین است.
حبیب الله یوسفزی

>>>   زورمندان ترافیک را لت وکوب میکنند وترافیک هم بنوبه خود ضعیف تر را

>>>   اينكه ديگر سندي به كارنه دارد، به اين ترافيك جزائي داده شود، كه حيثيت وقناعتِ اين هموطنِ مظلوم إعاده گردد. اگر بالفرض اين نَفَر مجرم است جزا دادن كه وظيفهء ترافيك نيست، به هر صورت ترافيك مقصر به نظر مي رسد.

>>>   تا باد نه وزد شاخ تکان نمی خورد
رسولی

>>>   ای ترافیک بی غیزت از لباس ږ یونیفورم ات استفاده کردی لعنت خدا بر سر امرت که به تو چنین تعلیم داده
قیام

>>>   مرگ به هر کسی که باشد این بیچاره هم وطن ما را لت کوب میکند فرق نه میکند هزاره است یا دیگر قوم افغان

>>>   شهر کابل یه شهر چور مبدل گردیده است، اکثر مسوولین امنیتی مربوط به حوزه های داخل شهر به اخازی گسترده دست می زنند، به آنها هیج اهمیتی ندارد که یک مادر سرسفید و یا یک پدر پیر را از موتر بیرون بیاندازند و یا توهیت نمایند، آنها در تبانی با لنگ ها شهر به به مال شخصی شان مبدل کرده اند. آنها تقریباً از هر مالک کراجی درهفته مبلغ دو و نیم هزار افغانی اجاذی می نمایند ، آنها شهر به مثابه ملکیت شخصی شان مبدل کرده اند، هیچ یک از مردم مظلوم و بی دفاع حق انتقاد رودروی آنها را ندارند و باری اگریک فرد دلسور بخواهد از حق مردم طزفداری نماید همچنان بی عزت می شود.
از مسوولین محترم امنیت صمیمانه تقاضا و خواهش برادرانه دارم اینکه : تمام این افراد مربوط به پولیس حوزه ها از سوی افراد فرصت طلب و باجگیر مقرر و حمایت می شوند، مسوولین جنایی به خاطر آسوده از مردم پول مطالبه می نمایند، دزدها را تشویق و از آنها به اصطلاح حق می گیرند. پولیس ترافیک شهر را قسم بدهید که برای آمرین خود روزانه چند افغانی پول جمعاوی می کنند، و لنگ ها همچنان در تبانی با پولیس ترافیک به ظلم بالای مردم مبادرت می ورزند، در شهری که پولیس آن با فروشنده های مواد مخدر همکار، با دزد وکیسه بر همکار و حامی و با لنگها همکار خوب باشد از دست مردم بیچاره آن چه خواهد آمد، بناً اگر شما مسوولین محترم صادق هستید که دارم شک می کنم که باشید، پس این بجگیران را از شهر به پوسته های اعزام نماید که تا معلوم شود که اینها خدمت گذاران مردم یا دزدان ملبس به یونیفورم نظامی و امنیتی می باشند.
احترام
شهروند

>>>   اگر وزارت داخله واقعا خود را حکومت میتراشد ، باید از عاملین ان بازجوئی کرده و مرتکبین ان را به کیفر اعمالش برساند ، تا پندی به دگرانش باشد وگرنه همین اش است و همین کاسه
نواموز از کابل

>>>   این لت وکوب وبی حرمتی بمردم در زمان اشغال افغانستان توسط افراد ای اس ای بنام طالبان مزورانه در برابر مردم انهم بدون حق مروج بود وصورت میگرفت میراث بد طالبانی به ترافیک به ارث مانده زیرا زمان اشغال طالبان همچو ترافیک ها با طالبان زمان اهمکاری داشتند وفعالیت میکردند لعنت خدا برطالبان با میراث بد انها که باقی مانده به ترافیک .

>>>   اگر قانون است هر مجری قانون میتواند هر یک از خلاف کار را مطابق قانون مجازات کند انهم از طریق ارگانهای محاکم پولیس نظم عامه وبالخصوص پولیس ترافیک به هیچ وجه رانندگان خلاف کار را مورد لت وکوب شتم وضرب قرار داده نمیتواند اگر راننده از قانون جاده خلاف ورزی نموده است میتواند مطابق قانون ترافیک جزا بدهند اینها این دریوری که مورد لت وکوب قرار داده است خود ش نقض قانون را مرتکب شده است باید بدست قانون سپرده شود ترافیک هم میداندکه امروز روز زور و زر است اگر دریور برایش زر میداد هیچ خبری نبود امروز همه میدانندکه دنیای چور وچپاول ودیگ بی سرپوش است سر ندارد هرکسی هر چه که دلش خواست همان میکند پرسان وسوال نیست . مردم که وطن خود را ترک میکند بدیار بیگانه پنا هنده میشود همین علت ها دارد مجبور میشود ازین بی عدالیتها خود را نجات دهند . دیگر کدام راه نجات را بخود جستجو کرده نمی توانند والله خداوند بحال این مردم بیچاره ومظلوم افغانستان رحم کند خداوند خانه زورمندان وظالمین را خراب کند امین یا رب العالمین .
شوکت علی خرمی از مزار شریف

>>>   بخدا باشرف غنى عبدالله ووزير داخله شرم است يك شهر بي بند بار پوليس هم دزد وزير هم دزد بأنك هم دزد شاروال هم دزد ريت هم دزد ، بايد همين مردم كه استاده هستن سنگ باران ميكردن تا در شهر كابل هم يك سنگسار ميكردن پوليس را با ينفرمش ميدانست كپوليس براى خدمت مردم است يا براى لت كردن مردم مردم اشتباه كردن يك بار ديگر چراغ فرخنده جان را روشن ميكردن ، اين نفر هزاره است چرا مردم هزاره دسته جمعى پوليس را لت نكردن ، افغانستان بيك جنگل تبديل شده حالا هر وزراور كم زور را ميخورد ٠
م ى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است