عبدالله: حزب تحریر وابسته به احزاب تروریستی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106678 منبع: پرینت

نشست شورای وزیران با حضور رییس اجرایی در قصر سپیدار برگزار شد.

داکتر عبدالله رییس اجرایی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: حادثه گروگان گیری اخیر با جدیت کامل دنبال می شود و به این مسایل با امکانات کامل رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: مساله ای که تا به حال به آن توجه صورت نگرفته است، سازمانی با نام حزب تحریر است که فعالیت های زیادی در محیط آکادمیک، اجتماع و بین جوانان دارد. در واقع می توان گفت این شاخه یک شاخه غیر رسمی، ملکی و وابسته به احزاب تروریستی است که نسل جوان و مردم را به سمت فعالیت های تروریستی هدایت می کند.

وی همچنین درباره وضعیت شفاخانه ها در شهر کابل و دیگر ولایت ها گفت: دراین مورد نیز برای بهبود وضعیت این شفاخانه ها تلاش خواهد شد که وزارت صحت نیز در این مورد کوتاهی نخواهد کرد.

داکتر عبدالله در ادامه گفت: توزیع کتب درسی و معاش معلمان از بحث های نشست خواهد بود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلاخره اسلامگرایی درمجموع از اعتبار افتاد. بیایدهنوز سروقت دین اسلام را آلوه به سیاست نسازیم که سیاست هرروز در تغیرولی دین لاتغیراست درسیاست آنراهرروزیک تغیرداذه دین رابدنام نسازیم.
وطندار

>>>   عبدالله حزب شما نیز یک حزب ترورستی. حزب ادم ربایی. و حزب چپاولګراست که در این بیست سال. حتا خاک وچوب افغانستان را چور کرد. شما هیچ حق ندارید که یک حزب را ترورستی بګوید. در حالیکه خود ترورست هستید.

>>>   آخر متوجه شدند که تمام مایه فساد حزب التحریر است این یک واقعیت است این حرامزاده ها درتمام دانشگاه های افغانستان فعالیت دارند و از محصلین بی عقل و احساساتی کارمیگیرند اگر واقعآ این ها خلافت میخواهند پس چرا در کشورهایکه خلافت در انجا ختم گردیده فعالیت کرده نمیتوانند.این گروه ترورستی جز القاعده و داعش است.زنده باد داکتر صاحب عبدالله
چاکر

>>>   نظر نظردهنده اول و دوم صد در صد از طرف مردم افغانستان تایید است!!!!!!

>>>   در گذشته ها ازادرس شورای وزیران همه جیز فیصله شده به مطبوعات سپرده میشد ولی حالا هرچیز خواهد شد وخواهد گردید ما نمیدانیم که چه وقت وتا هنوز کدام تصمیم که اجراء گردیده باشد درشورای وزیران گرفته شده باید کم دقت فرمائید ووازه خواهد شد را به گردید ، شد واجراء بدارید تبدیل نمائید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است