این هفت کشور حامیان اصلی داعش هستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۴/۹/۱ کد خبر: 106597 منبع: پرینت

یک روزنامه کانادایی به نقل از "تیم اندرسون" - نویسنده کتاب "جنگ کثیف ضد سوریه" – اطلاعات مختصری را از حمایت های عربستان، ترکیه، قطر، فرانسه، انگلیس و آمریکا از داعش ارائه کرد که در زیر می آید.

نویسنده، اطلاعات تفصیلی را در این زمینه در کتاب مزبور، که قرار است بزودی منتشر شود، ارایه کرده است.

عربستان:
عربستان در سال 2006 با اشاره آمریکا برای جلوگیری از برقراری روابط محکم میان عراق و ایران اقدام به ایجاد "القاعده" در عراق کرد؛ ریاض در سال 2011 [ابتدا] دست به حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست های افراطی در درعا (ی سوریه)و [سپس] حمایت مالی و تسلیحاتی از همه گروه های تروریستی در این کشور زد و تلاش کرد شکاف موجود میان گروه های حمایت شونده برای جلوگیری از قدرت گرفتن آن ها حفظ شود.

ترکیه:
ترکیه گذرگاه های امنی را برای عبور تروریست ها از مرز این کشور به شمال سوریه با همکاری عربستان گشود و (گروهک تروریستی ) جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه را در سال 2015 (النصره در سال 2011 ایجاد شد) ایجاد کرد. ترکیه همچنین سرکرده های تروریست ها را به حضور پذیرفت و از داعش، نفت به بهای اندک خریداری و به این گروه تروریستی خدمات پزشکی ارائه کرد.

قطر:
قطر از سال 2011 تا 2013 میلیاردها دلار در اختیار گروه اخوان المسلمین قرار داد که با گروه های تروریستی مانند "الفاروق" در ارتباط است؛ قطر از 2013 به بعد با حمایت از "نیروهای ائتلاف [به اصطلاح ضد داعش]" به حمایت از محور ترکیه – عربستان روی آورد.

"اسراییل":
اسراییل(رژیم صهیونیستی) از همه گروه های تروریستی در سوریه - از جبهه النصره گرفته تا داعش – حمایت تسلیحاتی و پزشکی کرد و با آن ها در سراسر جولان اشغالی در هماهنگی کامل بود.

فرانسه و انگلیس:
این دو کشور اقدام به اعزام منظم تروریست های مرتبط با القاعده برای پیوستن به تروریست ها در سوریه و حمایت تسلیحاتی از آن ها کردند.(غربی ها برای خلاص شدن از دست مسلمانان تندرو - تکفیری آنها را تشویق و ترغیب به رفتن سوریه کردند تا به راحتی از دست آنها خلاص شده و امنیت خود را تقویت کنند.)

آمریکا:
آمریکا در سوریه هماهنگی مستقیمی با تروریست ها داشت و از پایگاه های هوایی اش در ترکیه، اردن، قطر، عراق و عربستان بهره می برد؛ واشنگتن همچنین از تروریست ها در سوریه حمایت تسلیحاتی کرد و آن ها سلاح های خود را به داعش تحویل دادند؛ آمریکا داعش را از مناطق کرد نشین دور کرد اما عرصه را برای حمله این گروه تروریستی به سایر مناطق سوریه باز گذاشت.

نویسنده کتاب "جنگ کثیف ضد سوریه" خاطر نشان کرده که، مسوولان عراقی در این زمینه می گویند که آمریکا با تخلیه هوایی محموله های سلاح برای داعش از این گروه تروریستی حمایت مستقیم می کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   راست است همه راست است.
ع

>>>   اگر شعار مبارزه با تروریزم نمایشی نمیبا شد لطفا به کشور های فوق حساب وکتاب شود که مسبب قتل خونریزی وویران گری درهمه نقاط مختلف جهان میباشند صالحی

>>>   این که اظهر من الشمس بود که شبکه های یهودی و آل سعود و آل نهیان مثل ابوجهل تیشه به ریشه اسلام زده است

>>>   جنگ پاکستان علیه افغانستان کثیف تر ازین است

>>>   شايد راست باشد با اين مصرف كه دارد مردم خرچ خانه خود پوره كرده نميتواند
م. ى

>>>   کاملا درست است .

>>>   متاسفانه نام های جعلی که سازمان های اطلاعاتی غربی روی این گروهای جنگطلب(تروریست) می گزراند ما هم تکرار می کنیم حقیقت این است که این گروه هیچ اعتقادی به اسلام ندارد

>>>   بله این موضوع را هر نادان فهمید که وقتی وزیر خارجه امریکا به عراق رفت و گفت که جنگ با داعش سالها طول می کشد. واضح بیان کرد که داعش را امریکا درست کرده است و سربریدن ها و قتل عام ها و زن ها را به بردگی جنسی گرفتن کار امریکا و اسرائیل و انلگیسی و عربستان سعودی است. طرفداراهای مسلمان این کشورها باید خوب این موضوع را درک کند.

>>>   صالح خود را به غنی، کرزی، آی اس آی و طالبان و سازمان سیا امریکا فروخته است. از صالح بترسید و به او اعتماد نکنید

>>>   اين دختر سوري ميگويد ما هيچ وقت مهاجر نمي شديم اگر جنگ نمي بود در سوريه. از امريكا ميخواهد كه حملات هوايي خود را متوقف كند بجاي آن دست از حمايت تروريست ها بردارد، او ميگويد اگر شما (امريكايى ها و اروپايي ها) با پناهنده هاي سوري مشكل داريم خب پس جنگ را در سوريه خاتمه دهيد و ما سوري ها برميگرديم به سوريه، زماني دو ميليون مهاجر عراقي در سوريه پناهنده شده بودند اما حالا خود سوري ها به اين وضع دچار شدند. او ميگويد ما با عرب ها متفاوت هستيم هيچ شباهتي فرهنگي با همديگر نداريم و به اين خاطر انها مهاجران سوري را نميپزيرند و ما را از خود نميدانند، او در مورد تركيه ميگويد كه در تركيه يك ميليون مهاجر سوري زندگي ميكنند با بد ترين شرايط اما تركيه و بجاي بهتر ساختن وضعيت زندگي سوري هاي مهاجر، به سوري تروريست مي فرستد.
او ميگويد رسانه هاي غربي تمام بحران مهاجرت اروپا را گردن بشار أسد انداختن در حاليكه اكثر مهاجران حتا سوري نيستند بلكه أفغانستاني پاكستانى لبيايي و سوماليايي هستند و كارگران فقيري هستند كه براي كار به اروپا مهاجر شدن.
او ميگويد اروپا و امريكا سوريه را به جهنم تبديل كردن با حمايت تروريست ها و بمباران سوريه و حالا براي مهاجران ما اشك تمساح ميريزند.
و از استراليا هم ميخواهند تا به جمع شان پيوسته و بمب هاي بيشتري بالاي سوريه بياندازند.

>>>   انوقت درك كنند باز بسيار دير است اين يك سياست اصلي امريكاه است به بهانه صدام و صلاح استوي به اعراق حمله كرد به بهانه بن لادن به أفغانستان حمله كرد به جور كردن دايش بالآي سوريه و حالاه فكر ميكنم پلان بالآي تركيه و روس است أز طريق اوكراين خو كامياب نشد انشالله كه پوتين جواب شان را ميته جواب بد پير را بي مذهب ميدهد حالي دنيا همه از سياست خبر شدند و به حال رهبرهاي بي كله و بي منتق افغانستان بين خود جور نميايند
باحترام مسافر مريض از لندن

>>>   و خلاصه اینکه، این نظام کثیف سرمایه داری است که از انواع مختلف تروریزم در منطقه و سراسر جهان دفاع نموده و درحمایت از تروریزم بین المللی از هیچگونه سعی و تلاش دریغ ننموده است.
لعنت بر امپریالیزم بین المللی، در رأس امریکا جنایتکار
میهن زرغون

>>>   داعش = تروریست امریکایی

>>>   داعش برای ضربه به ایران بوجود اومد.

>>>   عربستان بنام دین و مذهب به لانه تروریزم جهانی علیه همه بشریت شده است باید این لانه همرای جت های روسی باسازی شود در غیر بشریت در حالت رکوت و زوال است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است