درباره عبدالصمد افغان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106499 منبع: پرینت

به اساس كدام تجربه، تحصيل و علم؟؟؟
عبدالصمد افغان جوانى است كه از دوران طفليت تا به حال در امارت متحده عربى زندگى كرده و تمام عمر مصروف تجارت شخصى خود بوده است.

موصوف در دوران كمپاين انتخاباتى پولهاى انگفتى را توسط اجمل عبيد عابدى معاون پلان و پاليسى امنيت، نسيم ( كرزى ) شريفى ريس تشريفات ارگ، حمدالله محب سفير افغانستان در امريكا و مجيد قرار نويسنده كرايی ارگ ، براى اشرف غنى به مصرف رسانيده و حال وقتش رسيده بود تا پول هاى مصرف شده خود را با سودش وصول كند كه روز سه شنبه به صفت جنرال کنسول افغانستان در دوبى از طرف آقا غنى بيدون در نظر داشت تجربه كارى در حكومت و نداشتن اسناد تحصيلى در رشته حقوق و ديپلوماسى مقرر شد.

آقای افغان از سواد كافى برخوردار نبوده و همزمان با دو زبان ملى كشور هم در نوشتن بلديت ندارد.

قضاوت را به اشخاص مي دهم كه همواره از ع و غ دفاع می كنند.


حاج نصیر احمد مبشر


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سرقنصول قبلی هم از این بدتر بود از کدام شما خاینان گیله کنیم

>>>   حاجی صاحب مبشر ، راست میگوید. من هم تاءیید میکنم که صمد افغان ، از سواد کافی برخوردار نیست. بار ها دیده ام که طفولیت را طفلیت ، مینوشت. حتی بد تر از آن هنگفت را انگفت مینویسد.چون همیشه در خارج از کشور، زنده گی کرده است بعضا" نوشتن "ی" های نسبتی را هم در موقع نوشتن ، فراموش میکند و مثلا" بجای اینکه بنویسد: "قضاوت را به اشخاصی وامیگذارم..." نوشته میکند: "قضاوت را به اشخاص میدهم که..."
یگان بار به چشم گنهکار خود دیده ام که همین صمد افغان، "بدون" را "بیدون" هم نوشته است !
آقای افغان با آنکه قسمت اعظم عمرش را در امارات متحدهء عربی بسر برده است اما وقتی خودش این مطلب را بیان کند به عوض "امارات متحدهء عربی" میگوید "امارت متحدهء عربی".
حالا شما خود، قضاوت کنید که آیا لزومی دارد که " آقا غنی" چنین شخصی را به صفت جنرال کنسول ، تعیین کند؟!

>>>   صمد او غان به خاطری بدون در نظرداشت معیار ها به پست قنسلی دبی منسوب شد که او از قوم پشت ووووووووون است.قوم (پشت)است.این قوم با واشتن این خصوصیت منحصر به قوم خویش از دوران نادر افشار به اینسو درجامعه بین الهمسایگی بخصوص پاکستان در جایگاه خوب سیاسی قرار گرفته اند.
نجرابی

>>>   از اين حكومت دو سره كدام معجزه شما تقاضا نكنيد ، او با همين قاماش مردمان بي سواد كوچه اي و مردار خور ريس جمهور را حلقه زده اند ، بايد ايشان مقرر شوند
من از عبدالله ميخواهم تا اين نابساماني ها را قبول نه نمايد .
عاقبت كشور تان بخير
فايق

>>>   کربلایی نصیر مبشر. چرا وقت تر از خواب بیدار نشدی که خودت را تعین میکرد.

>>>   اگر حرف های زده شده اقای مبشر واقعیت داشته باشد این نوع از قومگرایی وکمک نادرست به هم تیمی ریس جمهور اشرف غنی را ثابت میسازد وهم جفا در حق ملت را از جانب ریس جمهور است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است