هاشمی: محمدی صلاحیت اجرایی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106491 منبع: پرینت

عبدالعلی محمدی تنها یک مشاور است و صلاحیت اجرایی ندارد.

محمد طاهر هاشمی استاد دانشگاه و حقوقدان در مورد به تعلیق درآمدن وظیفه مشاور حقوقی ریاست جمهوری گفت: سهیم کردن خلیل الله فیروزی در پروژه شهرک هوشمند یک عمل خلاف اخلاقی،خلاف قانون، خلاف سیستم حقوقی و خلاف قانون اساسی افغانستان است.

وی افزود: عبدالعلی محمدی تنها یک مشاور است و صلاحیت اجرایی ندارند، از طرفی مکتوب هایی را که به وزارت شهرسازی فرستاده است برای سهیم شدن خلیل الله فیروزی در پروژه شهرک هوشمند خلاف صلاحیت های وی، و قانون اساسی و حقوقی بوده است.

محمد طاهر هاشمی تاکید کرد زمانی که قدرت سیاسی بر بنیاد درصدی و براساس روابط قومی و سمتی تقسیم و مراجع قدرت بیشتر شود حکومت نیز ضعیف می شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای سعادت نادری بخاطر جان خلاصی خود حرف های خلاف حقیقت را میزند ومی خواهد که خود را ازین قضیه برایت دهد کاری که در مورد خلیل الله فیروزی صورت گرفته از ابتدا تا انتها همه نادرست وخلاف قانون بوده باید بدون کتمان حقایق همه کسانی که به نوعی درین قضیه دست دارند و در پای قرارداد امضا کرده اند شناسایی وبه تحقیق ومحکمه کشانده شوند وچهره هایشانرا به ملت واضح سازند.

>>>   باید به جناب آقای هاشمی عرض کرد که این که آقای محمدی از کار تعلیق شده به جناب سید صاحب تبریک میگویم. اما اینکه ایشان صلاحیت اجرایی ندارد درست است اما اگر این فرد حتی به عنوان یک فرد عادی هم از طرف ریاست اول کشور مامور اجرای کاری شود این اجرا نافذ است چون او از شخص اول مملکت نمایندگی میکند پس ایشان نه با عنوان یک مشاور که به عنوان نماینده جناب غنی این کار را کرده
درضمن ین متاسفانه یکی از حقه های جناب غنی است که بتواند بایک تیر دو نشان را بزند
1_ اگر کسی متوجه نشد ایشان در عین این که یک خایین منند خود را از زندان آزاد کرده ودوباره بر مقدرات مردم مظلوم افغانستان مسلط کرده
2_اگر مانند این مورد گندش بالا آمد بيندازه به گردن کسی که بیشترین خدمت انتخاباتی را برایش کرده اما به علت مساله قومی او نمی تواند ایشان را تحمل نماید وبه نحوی به هدف تصفیه قومي در چارچوب دولت رسیده وبد بخت محمدی وامثال آن است که هم بد نام شده وهم باید خانه نشین شود
در ضمن به نظر شما جناب هاشمی آیا اگر دولت را دربستی در اختیار قوم پشتون تقدیم نماییم تا روياي پشتونستان آزاد را راحت عملی نمایند امور کشور به سامان خواهد شد وشما هم به آرزوی خواهی رسید؟
فروغ از قم

>>>   آقای فروغ از قم!
شما نوشته اید:«...ایشان نه با عنوان یک مشاور که به عنوان نماینده جناب غنی این کار را کرده...»
مشاور فقط مشوره میدهد انهم غالبا در وقتی که از او مشوره خواسته شود. مشاور نماینده نیست!!!!!!

>>>   آفرین آقای هاشمی، صدقه تو محمدی نا دکتر شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است