یک خانم جوان در غور زیر ضربات شلاق جان داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106490 منبع: پرینت

مقام های محلی در ولایت غور می گویند: یک خانم جوان در ولسوالی شهرک قریه امروتک این ولایت زیر ضربات شلاق جان داده است.

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور با تایید این خبر گفت: هرچند جزییات بیشتر این رویداد هنوز مشخص نشده است اما گفته می شود که این خانم جوان از سوی خانواده اش شلاق خورده است.

به نقل از رادیو مردم، وی می گوید: هنوز علت و انگیزه اصلی این رویداد مشخص نشده است و پولیس تحقیقات در این مورد را آغاز کرده است.

غور از جمله ولایت هایی ناامنی است که خشونت ها در این اواخر به خصوص در مورد زنان در آن افزایش یافته است.

نزدیک به یک ماه پیش رخشانه یک دختر جوان در این ولایت سنگسار شد و روز گذشته نیز مردم یک ولسوالی به خاطر فرار یک دختر به نام پرستو از خانه اش، سرک این ولایت را مسدود نموده بودند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شاید حاکمیت طالبان ازدواج اجباری و ترس را بر دختران غور حکمفرما کرده باشد

>>>   يك ولايت كه درسالهاى گزشته هم چندان از سواد برهمند نبودن در اين چند سال جنگ بكلى بيسوادى وجهل بأهم يكجا شده كه نتيجه اش همين است ودشمنان مردم بهترين راه براى از بين بردن مردم اسلام را هدف قرار ميدهند درحاليكه خود شان به چهار كتاب كافر وبي دين هستن اصلا راجع به اسلام معلومات ندارند' چى كه حالا زور شان بمردان وعساكر دولتى نميرسد از مجبور يت راپور خود بايد يك يا دو كشته داشته باشد واگر فاميل كثيفش هم باشد با همان مردارخوران ارتباط دارند ٠ مسافرجبرى

>>>   من شلاق زدن آن دختر را در یکی از تلویزونها دیدم. دیدم که دو تا موسفید به نوبت آن دختر را شلاق زدند!!! باور کنید از این عمل موسفیدان از خجالت آب شدم!! و بیاد اوردم موسفیدان قدیم را . خدایا آن مو سفیدان چه بزرگ، چه با عظمت و چه با وقار و چه با عزت بودند!!!! و خدایا این موسفیدان چه معکوس آنها هستند نه وقاری وجود دارد نه عزتی و نه عظمتی!!!!!!!

>>>   از یک والی فاسد بیش ازین توقع نمیرود در دوران اول طالبان خانم سیما در خانه خود پزیرائی از فصق و فساد را میکرد حالا چطور در برابر باداران و همکاران خویش از حقوق زنان دفاع نماید از زمات تقرر وی این دومین خانم است که ریر ضربات شهید شده است بهتر است زهر بخورد و این چوکی تقلبی را رها نماید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است