تفاهمنامه مساعدت زمستانی با WHH امضا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106482 منبع: پرینت

تفاهمنامه مساعدت های زمستانی برای خانواده های بیجاشده میان وزارت مهاجران و عودت کنندگان و موسسه WHH امضا شد.

این تفاهمنامه میان وزارت مهاجران و عودت کنندگان و موسسه مبارزه علیه گرسنگی WHH، به منظور مساعدت های زمستانی برای خانواده های بیجاشده داخلی و اطفال در مقر این وزارت به امضا رسید.

این تفاهمنامه به ارزش 297000 یورو از سوی کاتیه ریختر رییس موسسه مبارزه علیه گرسنگی و مهر خدا صبار رییس بی جاشدگان داخلی وزارت مهاجران و عودت کنندگان امضا شد و هزینه این تفاهمنامه از سوی وزارت خارجه کشور آلمان تمویل می گردد.

هدف عمده این تفاهمنامه مساعدت های زمستانی برای 2800 خانواده بیجاشده داخلی و 50 طفل در ولایت های کابل، جوزجان و ننگرهار می باشد.

بر اساس این تفاهمنامه 4000 بسته چوب سوخت در کابل، 800 بسته مواد غذایی و غیر غذایی در ولایات کابل و ننگرهار و همچنان مساعدت های زمستاتی برای 50 کودک در پرورشگاه ولایت جوزجان توزیع می گردد.

رییس موسسه مبارزه علیه گرسنگی در نشست امضای این تفاهمنامه روی تداوم همکاری های این نهاد با وزارت مهاجران وعودت کنندگان تاکید نمود. رییس بیجاشدگان داخلی وزارت مهاجران و عودت کنندگان از همکاری موسسسه مبارزه علیه گرسنگی سپاس گذاری نمود.

در حال حاضر حدود 8500 فامیل بیجاشده در زیر خیمه ها و مخروبه های دولتی در کابل به سر می برند و تیم های سروی وزارت مهاجران و عودت کنندگان به منظور کمک رسانی به مستحقین کار را آغاز کرده است.

قابل یادآوری است که موسسه مذکور که قبلا به جرمن اگرو اکشن مسمی بود از سال 1992 بدینسو در افغانستان فعالیت می کند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است