مسلمانان بيش‌ از همه از داعش متنفرند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۴    ۱۳۹۴/۸/۲۷ کد خبر: 106392 منبع: پرینت

رسانه‎اي آمريکايي نوشت مسلمانان بيش‌ از همه از گروه تروريستي داعش متنفرند.

پايگاه خبري آمريکايي ديلي بيست، در مقاله‌اي نوشت:‌ پيش از حملات دهشتناک پاريس، داعش به کشتار روزانه مسلمانان اقدام کرده است و مسلمانان از اين افراد ديوانه بيش‌تر از هر کس ديگري نفرت دارند.

اين رسانه آمريکايي گزارش داد : درست است داعش از افرادي که ادعا مي‌کنند مسلمان هستند ، تشکيل شده است اما برخي از قربانيان اين گروه وحشي ترسناک، مسلمان هستند و اين موضوع غيرقابل بحث‌ و مسلم است.

پايگاه خبري آمريکايي ديلي بيست، نوشت: داعش هزاران مسلمان را در سراسر خاورميانه کشته است که شامل سربريدن مسلمانان در عراق براي اعلام وفاداري نکردن به اين گروه و اعدام روحانيون ارشد براي تسليم نشدن در برابر آن‌ها است.

بر اساس اين گزارش، درست چند روز قبل از تهاجم تروريستي وحشيانه در پاريس، داعش حمله تروريستي هماهنگ شده‌اي را در بيروت انجام داد که سبب کشته شدن 43 نفر و زخمي شدن 239 نفر شد که اگر نگوييم همه آن‌ها اما عمده آنان مسلمان بودند.

پايگاه خبري آمريکايي ديلي بيست، نوشت: در مقايسه با حملات پاريس،‌ رسانه‌هاي آمريکايي به ندرت حمله بيروت را پوشش دادند، ظاهرا کشته شدن مسلمانان به دست عناصر داعش به اندازه کافي رسانه‌هاي آمريکايي را جذب نکرد تا به پوشش خبري آن بپردازند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا داعيش در هر خانه مسلمان يك يك بوجى آرد يك يك بوجى برنج يك يك پيپ روغن يك سير بؤره وازهر حبوبات پنج پنچ كيلو ميدهد ادم نميكشد نترسيد تنها از پس كله در هفته چندين انسانها هارا ميرند باز در مقابلش مواد خوراكه ميدهند خير است٠
. م. ى. ى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است