رییس کمیسیون انتخابات سفیر می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۵    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106381 منبع: پرینت

یک منبع از ریاست جمهوری گزارش داد که قرار است اعضاي فعلي كميسيون انتخابات، فقط دو يا سه تن شان باقي بمانند و بقيه وظايف شان را در مقابل امتيازات ديگر وظيفوي، ترك كنند.

از مدت ها قبل به يوسف نورستاني رییس کمیسیون انتخابات پیشنهاد شده بود به عنوان سفیر به یکی از کشورهای آسیایی عزیمت کند اما وی اصرار داشته که باید به عنوان سفیر به یکی از کشورهای اروپایی برود.

این گزارش افزود: ظاهرا به خواسته یوسف نورستانی توجه شده وی به زودی به عنوان سفیر به یکی از کشورهای اروپایی عزیمت خواهد کرد.

این منبع اضافه نمود: احتمالا رياست كميسيون انتخابات به آقاي هوتكي معاون فعلی این کمیسیون سپرده خواهد شد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این انسان ....چه میداند که سفیر می شود. اگر غنی وعبدالله مدت در قدرت باشند جنازه افغانستان را باید خواند.

>>>   هــــــوتک هم اگــــر قـصـد سفیر شدن راداردباید فساد کند تا بعدا دریک کشور اروپائی سفیرگردد هرکس تقلب وبی قانونی نکرد دریکی از کشورهای افریقائی سفیرشود

>>>   اززمان حکومت کرزی تاحال همین فرهنگ ماشده که هرکس جرم وتقلب وبلی قانونی کرد به مقام بالا تعیین میگردد چندین معین ووزیر بوده اند که وقتی دوسیه شان به سارنوالی رفته بعدا چوکی بالاتری تعیین شده اند از جمله معین اداری وزارت مخابرات وقتی در شاروالی فساد کرد دوسیه اش به سارنوالی رفت معین اداری مخابرات تعیین شد اگر در شاروالی فساد نمیکرد وصاحب دوسیه نمیشد حالا معین هم نبود ! چندین مثال اینگونه موجود است.

>>>   نوستانی به هر جا که سفیر شود روز آرامی نخواهد داشت و از او به عنوان دزد آرای مردم استقبال خواهد شد .

>>>   بلی سفیر افغانستان در ترکیه میشود.
کارمند وزارت خارجه

>>>   داكتر صاحب اشرف غني لطفا از سفارت خانه بيكار خانه و يا گنگس خانه جور نكنيد ، سفاري با عزت و با ابروي خود را تقويه و همچو خبيثين را دررپهلوي فيروزي دزد روان كنيد .
فايق

>>>   نظر اقای فایق بجا ومورد تایید من هم است .

>>>   نورستانی در انتخابات تقلب کرد و به آرای مردم خیانت کرد باید محاکمه شود. ازاین دولت که به یک شرکت سهامی می ماند توقعی بیشتر از این نباید داشته باشیم. درین شرکت سهامی تمام دزدان وفاسدان وتقلب کاران سفیر ووزیر می شوند. مردم خوب و با استعداد وبی واسطه باید بمیرند.
کارمنند وزارت خارجه

>>>   عجيب حكومتِ به عِوَضِ اينكه يك تعداد افرادِ خاين كميسيون انتخابات به خاطرِ جفايِ كه در حق مردم نموده اند به پاي ميز محاكمه كشانده شوند وجاي شان زندان باشد، بر عكس اين حكومت فاسد آن هارا به حيث نمايندهء سياسي مردم أفغانستان تعين مي نمايد، كه اگر اين موضوع واقعيت داشته باشدجاي نهايت شرمساري است، كه به اين تقلب كاران حكومت باج مي دهد. به خاطريكه رئيس جمهورراهمين ها با تقلبِ رأي دونيم مليوني به أريكهء قدرت رسانيده اند.

>>>   نبایدجناب هوتکی که یک شخص تقلب کارحرفوی هست به کرسی ریاست انتخابات برگزیده شود.
ع

>>>   افغانستان قربانی غنی گگ شده

>>>   فرق بین هوتکی و نورستانی فرق بین زرد برادر سرخ است۰

>>>   جای نورستانی زندان است ولی چون غنی نزد او سرخم است او را سفیر میسازد۰

>>>   نورستانی بیچاره قربانی توجیه حکومت دو سر «وحدت ملی» است!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است