دیدار اعضای شورای معلمان با سرور دانش
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106373 منبع: پرینت

رییس و شماری از اعضای شورای سراسری معلمان کشور با سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کردند و مطالبات و خواسته های جمعی معلمان را با وی در میان گذاشتند.

این شورا وضع ماکولات معلمان در روزهای رخصتی را در 14 سال اخیر بی پیشینه خواند و ضمن شکایت از عدم پرداخت امتیازات تفاوت ارزیابی معلمان در سال 1392- 1393 بر توجه حکومت دراین زمینه تاکید کردند.

افزایش ساعت درسی در یک هفته که به گفته آنان در حال حاضر به سی ساعت در یک هفته می رسد خلاف لایحه مربوطه می باشد و همچنین موضوع ابقای بست معلمان که از مدت پنج سال به این طرف در وضعیت بلا تکلیفی قرار دارد، از دیگر مشکلات معلمان در کشور عنوان شد.

دیدار کنندگان به توجه حکومت افغانستان در امر تامین سرپناه به خصوص معلمان شهرکابل نیز تاکید ورزیده و خواستار رسیدگی به آن بخش از مشکلات و نیازمندهای معلمان شدند که دردیدار با معاون رییس جمهور مطرح کردند.

متقابلا استاد دانش معاون رییس جمهور، از موجودیت شورای سراسری معلمان افغانستان به گرمی استقبال کرده گفت: این شورا می تواند زبان خوب معلمان سراسر کشور باشد. معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه در جریان مشکلات و خواست های معلمان کشور قرار دارد افزود: بخشی از مشکلات معلمان که بستگی به قانون دارد، با نهایی شدن قانون خدمات ملکی که تحت بررسی کمیته قوانین قرار دارد حل خواهد شد.

معاون رییس جمهور ضمن قدردانی از تلاش و زحمات معلمان در امر تعلیم و تربیت نسل جوان کشور، در مورد دیگر مطالبات معلمان نیز گفت: به اداره های مسوول برای رسیدگی به خواسته های شما هدایت داده و در صورت نیاز آن را در یکی از جلسات کابینه نیز مطرح خواهم کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برفرض محقق صاحب اشتباه کرده باشد اما کارنامه سی ساله مثبت دارد
نمیتوان خدمات ارزنده اورا ازنظر دور داشت بایدشما جوانان هزاره اینقدر باهوش باشید که محقق ازخود تان وازجنس خود تان است تظاهرات عدالت خواهی نظیر نداشت اما ازکجا معلوم که فرصت طلبان سواستفاده نکنند ودرصددتکرار تاریخ بالای شما نباشد یعنی رهبریت شما قوم راازشما بگیرد آنوقت بد روزی خواهد بود که امید وارم هوشیار باشیدخود زنی نکنید محقق صاحب یک شخصیت بین المللی برای کشور وهزاره ها است .
بااحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است