سالنگی:قوای امنیتی در زمستان تجهیز شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106366 منبع: پرینت

باید در زمستان پیش رو برای بهار و تابستان آینده آمادگی ها گرفته شود.

عبدالبصیر سالنگی والی پیشین پروان گفت: نیروهای امنیتی کشور باید از زمستان پیش رو استفاده کرده و دشمنان را از بین ببرند.

وی در اهمیت این موضوع افزود: اگر قندوز در زمستان امسال تصفیه نشود دشمن سال دیگر با تجدید قوا تمام صفحات شمال را درگیر جنگ خواهد کرد.

والی پیشین پروان تاکید کرد که قوای امنیتی کشور در زمستان روان باید 3 برنامه شامل تمرکز روی بخش اطلاعاتی و کشفی که قوت های دشمن در کجا هستند، انجام عملیات های کوچک بر آنان و منسجم کردم قوا و تعلیم و تربیت آنان را روی دست بگیرد.

عبدالبصیر سالنگی خاطر نشان کرد که دشمن گروه و قوای منظمی ندارند و به جای اینکه دشمن دولت را مصروف کند، دولت باید آنان را از بین ببرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تبصره . کارشناسان نظامی خارجی با اهداف که دارند نمیخواهند که به موقع لازم قوای امنیتی تجهیز وتکمیل شوند وعلاوتاَ کارشنا سان نظامی افغان هم یا با تنبلی ویا هم با طتمع ازکشور های خارج درفصل زمستان که موقع خوبی برای سرگوپ دشمنان است (چاربلاق) درخواب زمستانی است درین فصل نه قوای افغان تجدید وتجهیز می شوند ونه بالای دشمن حملات سنگین وارد می شود که تا درتابستان گروه های وحشی کمر شکسته باشند .
قوای افغان درفصل زمستان خواب است ودرفصل بهار تابستان خزان موقع خوبی برای دشمن است که درین فصل ها دشمن قوای امنیتی افغان را کمر شکسته ساخته تضعیف مینمایند .
کجا هستند این قدر کارشنا سان نظامی که دوامدار درتلویزون ها ظاهر میشوند وصحبت های طولانی مینمایند...
مولاداد

>>>   والیان قبلی اگر با ژورنالستان مشکلی داشته باشند باید در زمستان آنهارا به هــــوتــــل دعوت کنند وبعد توسط بادیگاردهای خود آنان را لـــــت وکــــــوب کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است