رادیو آزادی، رادیوی طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106364 منبع: پرینت

رادیو نزدیک به طالبان چنین اخباری را که به منافع و تبلیغات طالبان می باشد عنوان اخبار خود انتخاب نموده است.

حسرتیار: طالبان عاملان سر بریدن 7 غیر نظامی را اعدام کردند مقام های محلی زابل می گویند، افراد مسلح ملا اختر محمد منصور رهبر گروه طالبان در ولسوالی ارغنداب ولایت زابل هشت نفری را اعدام کردند که روز گذشته هفت غیرنظامی را سر بریده بودند.

این رادیو می خواهد در حقیقت به گروه ملا منصور مشروعیت ببخشد این خبرنامه بگونه ای از طالبان طرفداری می کند چنین نوشته است: ولسوال ارغنداب همچنان گفته است که برخی مناطق این ولسوالی که قبلا در کنترل داعش قرار داشت اکنون در تصرف گروه ملا اختر منصور قرار دارد.

رادیو نزدیک به طالبان در خبر دیگری چنین می نویسد: میدان وردک، مسافرینی که از سوی طالبان ربوده شده بودند، رها گردیدند مسافران که در مسیر راه کابل- میدان وردک از سوی طالبان گروه گان گرفته شده بودند، با وساطت متنفذان قوم و علمای کرام رها شدند.

اگر این به اصطلاح متنفذان قوم و علمای کرام از چنان قدرتی برخوردار می باشند چرا به طالبان اجازه می دهند که مسافران را به گروگان بگیرند؟

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دقیق است، حتا مسؤل هماهنگی برنامه های این رادیو تماس با روزانه با طالبان دارد، و تبلیغات ایشان را در صدر برنامه های این رادیو قرار میدهد.
فرهاد، کارمند (ادیتور) اسبق رادیو آزادی.

>>>   رادیو آزادی یک رادیو وابسته وغیر مستقیل است وتحت تسلط قوم پشتون است حتی در برنامه های فارسی دری مجریان برنامه از واژه های فارسی دری استفاده کرده نمیتوانند.یک روز یک شخص پیام روان کرده بود استاد دانشکاه هستم مجری دری گفت به گفته خودش استاد دانشگاه.

>>>   انها كى چيزى ياد دارند كه در راديو بگويند غير ازترانه هاى مسقره وبيسر ودم بايد تاريخچه دستار هاى مردار خودرا بگويند كه ازهندى ها است واز تاريخچه ريش بگويند ودر مورد نظافت ريش بگويند واز پيرهن وتنبان تاريخچه بگويند وازتاريخچه نصوار بگويند واز تاريخچه چپلى بگويند واين كه خودشان چى كمال دارند بگويند ،پروگرام شان خلاص ميشود ،ازاينها چيزى جور نميشود ٠.
م. ى

>>>   قلم شما رسا تر باد آقای منجم زاده۰ واقعییت را بیان کردید۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است