ذکی: دو مقام امنیتی تخار، گروه آدم ربا دارند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106361 منبع: پرینت

دو مقام امنیتی ولایت تخار گروه های آدم ربا دارند.

قدرت الله ذکی نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان، معلم عبدالرووف مدیر مبارزه با جرايم جنایی فرماندهی امنیت تخار و عبدالقهار فرمانده امنیت ولسوالی خواجه بهاوالدین این ولایت را به داشتن گروه های آدم ربا متهم می کند.

وی روز گذشته با ارایه اسناد، مدعی شد که این افراد تاکنون شمار زیاد از غیرنظامیان را اختطاف و به قتل رسانده اند اما این دو مقام حکومتی در ولایت تخار تمام ادعای این عضو مجلس نمایندگان را رد می کنند.

قاری زاده

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی که ادعا وجود دارد حا وظیفه ارگانهای کشفی است که موضوع را تحقیق نمایند .

>>>   انتظاردارید که تائید کنند؟؟؟

>>>   اگر حرف های وکیل صاحبمستند ومدلل است باید هرچه عاجل این دو تن نام گرفته شده ارگان امنیتی ولایت تخار بازداشت وبه جزای اعمال شان رسانده شوند واگر وکیل صاحب اتهام نا حق بر دوتن مذکور بسته باید وکیل شورای ملی هم مجازات گردد این است راه عدالت وقانونی ان در غیر ان این حرف ها وانکار شدن ها بدرد بخور نیست وسودی هم ندارد .
سید باسط هاشمی

>>>   برادر این وکیل معاون والی تخار است ، از این معاون کرده انسان فاشیست و قوم پرست ، شخص دیگری نمیتوان سراغ کرد . او شخصی بیکاره ، فاسد واستفاده جو بوده که از نام و نشان قومی میخواهد بین تاجیکان و ازبکها شکاف ایجاد نموده و خود استفاده جویی نماید ، اگر وکیل صاحب میخواهد که ولایت تخار گل و گلزار گردد ، در ابتداء از برادر خویش آغاز کند .
شهروند تالقان

>>>   راست میگوید.
بدخشانی

>>>   یک نفر دگه فراموش تان شد آقا ذکی فرمانده ولسوالی ینگی قلعه بنام ملک تاتار کی در قتل مردم عام چور دزدی زور گویی و دهان جنایات دیگر دست دارد و ۲۴ساعت نشه می باشد چرا همچو آدم های فاسد و بی مسولیت را
در پست های کلیدی ولایت ها و ولسوالی ها گماشته اند از برای خدا هر چی عاجل تر همچو آدم های بی مسولیت را از قدرت برطرف نموده وبه پنجه قانون تسلیم نماید تا جان مردم ازدست همچو آدم های بی کفایت خلاص شود . این فرد از طرف آقا دوستم معاون اول ریاست جمهوری صفت قمندان امنیه ولسوالی ینگی قلعه گماشته شده آخر چرا آقای دوستم به گماشتن همچو نفر ها محبوبیت خودرا دربین مردم خدشه دار میسازد..خدا کند کی به گوش مسولین برسد
۰۰۰ ا ف غ

>>>   گـــــــــــــــرحـکـم شود که دسیسه باز ومجرم حکومتی گیرند درشعبه هرچه هست گیرند !

>>>   اول به دوستان سایت خبری باید بگویم که تکلیف مردم را روشن کنید اول میگویید اقای ذکی برای اتهامات خود مدرک اراعه کرده و بعد در اخر میگویید که این خبر از تلکس شایعات است ،فرق میان این دو فرق میان راست و دروغ است،وبعد از ان در افغانستان هر چیزی که دلت بخواهد شدنی است فقط یا پول داشته باش یا نفوذ.

>>>   حرف جناب زکی درست است.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است