بوی کباب چه تأثیری بر قوای بدن دارد؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۶    ۱۳۹۴/۸/۲۳ کد خبر: 106175 منبع: پرینت

بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن است، بنابراین بهتر است افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند.

وزن ایده‌ال وزنی است که صحت و سلامتی در آن به حداکثر است. ما یک سرو داریم یک چنار؛ پس هیکل و تناسب بدن افراد با هم متفاوت است, انسان‌ها از یکدیگر مجزا هستند.

بسیاری از زنان خود را با دیگران مقایسه می‌کنند و گرفتار افراد شیاد برای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده‌ال از نگاه خودشان می‌افتند.

یکی از عوامل بیمار شدن و اضافه وزن؛ پُرشدن رگ‌های خونی از مواد زاید یعنی به هم خوردن رابطه ظرف و مظروف که کاهش غذا یا کاهش کمیت یا کاهش کیفیت است، بنابراین راه رفع آن؛ امتلا بدن از مواد زاید است.

برخی از افراد باید غذای با کیفیت مصرف کنند مانند افرادی که معده‌های ضعیفی دارند, این افراد باید غذای با کیفیت و با حجم کم مصرف کنند چرا که معده توانایی هضم غذاهای سنگین را ندارد.

مصرف غذاهای سبک مانند آب گوشت‌ تهیه شده از مرغ خانگی یا گوشت گوسفند و تلیت کردن بسیار به تقویت بدن کمک می‌کند و می‌توان کمی زعفران و چند عدد بادام نیز به آن اضافه کرد.

بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن است و بهتر است افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند زیرا بوی کباب قلب را تقویت می‌کند البته باید کباب از راسته گوسفند باشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من از یک کبابی پرسیدم که برادر،همی بوی کباب بالایت چه تاثیر دارد؟
گفت برادر پرسان نکو!
اگه روز سه مرتبه صبح و چاشت و شب بزور برایت کباب بدهند، آیا کباب را ببینی دل بد نمیشوی؟
گفتم! والله آفرینت که چطور تحمل میکنی!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است