خانواده رخشانه به والی غور پناه بردند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۴/۸/۲۳ کد خبر: 106131 منبع: پرینت

آیا از خانواده رخشانه خبر دارید!
پدر، مادر، سه خواهر و برادر رخشانه (دختر سنگسار شده) که اکنون از ترس کشته شدن به خانه والی غور پناه آوردند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511140734371514.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   متاسف هستم .
حبیب الله یوسفزی

>>>   والی غور، بیچاره خودش چند وخت پیش میگفت که از طرف مخالفان دولت و قوماندان های محلی، به مرگ تهدید شده و حیاتش ده خطر اس. اگه ای گپ والی راست باشه ، حالی که فامیل رخشانه هم به خانهء او پناه آورده اند، تبر مخالفان، دسته پیدا کد !

>>>   این چه وضئیتیه یکی عزیز از دست میده بعد فرار هم بکنه

>>>   چرا دولت افغانستان از این فامیل مظلوم رنجدیده کمک انسانی نکرد ؟چونکه خود توسط ملا های دیوبندی این اعمال زشت انسانی را انجام داده کجا است قانون ؟ کجا است عدالت ؟ خود قانون از بی قانونی فریاد می زند که من دیگه نیستم ،این اتفاقان و این همه جنایت زشت در قرن 21 ، و این شمعه گذشته قرت هیچ است ، بدون ثبوت ، بدون شاهد ، این چجور عدالت است ؟

>>>   حبیب الله یوسفزی فکر کنم که قلب ات تنک وتاریک است وبالایش مهر نهاده شده است که نه حقیقت را میدانی ونه واقعیت را ، خداوند متعال هدایت دهید که دوباره به واقعیت گرایی واز اعمال بد ات نادم و پشیمان گردی .
عبدالله ریحان

>>>   چه بگویم,به جای پناه دادن به این بنده های خدا,ان قاتلان بی صفت را از بین ببرید.

>>>   خداوند هردو طرف در گير را در قهر وغضب خود گرفتار كند كه براى ادم هاى لچك وبد اخلاق شرايط را مساعد ميسازند نه طالب چندان كوى است ونه حكومت فعلى لعنت خدا براى هردوى شان مردم را ببينيد در چى شرايط بد قراردارد وخودشان نوكر ومزدور باز بالاى مرد بيچاره اين وطن شادى بازى ميكنند ٠
مسافر جبرى

>>>   ....بر چنین دولتی که به یک افراد دزد بنام طالب، اینقدر میدان میدهد که مردم از شر آنها زندگیشان را رهاکردند و آواره گردیده اند. به جای اینکه آن جنایتکاران محاکمه گردیده و به جزای اعمالشان برسند، آنها خانواده رخشانه را تهدید میکنند....
آخر این چه حکومتی است؟! و در کجای کشور مسلط اند؟!
ضیایی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است