برداشت و نظرم در مورد حرف های محقق
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۳۹۴/۸/۲۱ کد خبر: 106067 منبع: پرینت

نخست با خوشخدمتی تمام بیانیهٔ اشرف غنی را می ستاید و بعد میگوید من کسی نیستم که خوشخدمتی کنم و سرم را با کلاه می جنگانم و جهادش را بررخ مردم می کشد.
جناب محقق،‌ مقاومت کسی کرد که شهید و یا معیوب شد نه مانند تو بر کرسی نشست و دستور داد.

وقتی از نارامی های نقاط مختلف کشور یاد آور می شوی و از بیرق های سپید روی بام مردم حرف میزنی، بدان که شما یک دولت ناکام بی ثبات هستید که کارد دشمن به گلوی مردم تان رسیده و شما هنوز کرسی های دولت و ریاست جمهوری را محکم گرفته اید، نه وزیر دفاعی دارید و نه سیستم دفاعی کشور را حمایت میتوانید. پس از چه رو نام خود را دولت گذاشته اید؟! برای تو تجاوز به نوامیس مردم و قتل عام کندز و فاریاب و مزار و غور نوعی برائت است و حق دشمن که این را بکند و شما در خواب خرگوش یکدیگر تان را برائت دهید و کشتار مردم را به تماشا بنشینید؟

بلی ایجاب میکند که برای هر حادثه یی که اتفاق افتاده مردم ما گریبان دولت را بگیرند که ما شما را به کرسی ریاست جمهوری و وزارت نشاندیم و ضامن امنیت کشور تعیین کردیم و شما چه پاسخ دارید؟ رییس جمهور به مثابه انهمه مسؤولیت ها و القابی که در رابطه به امنیت و وزارت دفاع کشور دارد، مسؤول این همه جنایات است و نزد مردم جوابگوی!

از نظر محقق همه شکست خوردگان انتخابات امروز پشت دروازه ارگ گرد آمده بودند و حکومت «خیانت ملی» به اثر رأی مردم ایجاد شده است و این جنبش دهها هزار نفر مردم نیستند، همه بخاطر کرسی و قدرت انجا شعار داده اند چون در انتخابات پیروز نشده اند.
ببینید که چگونه با کژ بحثی میخواهد نماینده ها را اغفال کند و خود برائت گیرد!

محقق! هشدار که کسی از «لنگ » شهدا کش نکرده، ایشان به بسیار حرمت و احترام برای دادخواهی آورده شده اند و تو دکان شریعتت را در یک بازار دیگر بگستران، دیگر این ترفند ها کهنه شده.

حمایت از حقوق انسان قوم و تبار نمیخواهد و لطیف پدرام جای خالی ترا در میان قوم هزاره پر کرده است و تو امروز با خود فروختگی و چاکرمنشی خود را مایهٔ ننگ قوم نجیب هزاره ساختی. این تظاهرات ا زغزنه آغاز شد و دامنه اش به کابل رسید همه انسانهای با مسؤولیت و وطندوست خود را در این صدای داد خواهی از تمام ولایات و اقوام کشور همنوا ساختند.

تو بر اعتراض دههاهزار هموطنت توهین کرده ای بر خون شهیدان پا گذاشته ای تا قدرت و جایگاهت در این دولت بدنام حفظ شود.

منیژه نادری (غزنوی)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام عزیزان !
بدون شک حادثه شهادت هفت نفر زن وکودک وپیرمرد چهرۀ حقیقی مزدوران امریکا و آی.اس.آی . را نشان داد وبرای دنیا فهماند که این جنایت کاران بویی از اسلامیت نبرده اند، تا امروز برادران ما گاهی انگلیس، گاهی روس ، گاهی بن لادن واخیراً هم امریکا و46 کشور دیگر به افغانستان برای یک منظور آوردند و آن حفظ سلطه برادران پشتون بود. تمام اقوام صلح دوست افغانستان گاهی با آرامی در آتش حرص قدرت آنها سوختند وگاهی مردانه جهاد کردند. ولی هیچکدام شان اینقدر جانی نبودند. علی ای حال حرفم برای برادران هزاره ام این است ؛ که موضع گیری محقق را همه ما وشما دیدیم چند روز دیگر حقایق بیشتر روشن می شود؛ فعلا این قدر پرت وپلا نثار محقق نکنید ؛ شما سی وچند سال جان داده اید خیلی ها را بی موجب به نفع محقق کوبیده اید وخیلی ها در این راه کشته شده اند تا شما بتوانید یک محقق داشته باشید یا سرور دانش وخلیلی ؛ فرق است بین ما وشما که یا از خارج افغانستان قضایا را رصد می کنیم ویا از سر احساسات در صفحات رسانه های اجتماعی مطلب می نویسیم با محقق وسرور دانش که خود تان بدانجاها رسانده اید خراب کردن اینها آسان است ولی جاگزین درست کردن خیلی سخت است. بلی آدم های تحصیل یافته الحمد لله زیا داریم ولی رساندن آنها به موقف فعلی کار دشواریست . حالا اختیار با خود تان .
والسلام عبدالروف عالمی

>>>   جناب محقق صاحب باعرض ادب مینگارم:
شما حرکت مدنی ودادخواهی عادلانه ,قانونی ومنطقی مردم را که بارسم اعتراض برعلیه جنایت کاران اعتراض نموده اند بسیار تحقیر آمیز به باد انتقاد گرفتید وبرعلیه مردم خشمگین ومعترض خود قرار گرفتید جای بسیار تاسف است که شما ذریعه سلاح خودرا بالای چهارنفر بیچاره تحمیل نمودید وبااستفاده از نیروی آنها خودرا صاحب قصر ها وپول های هنگفت نمودید >همین حلا چندین خاتون نکاحی وچندین صیغه یی دارید؟ از برکت مردم هزاره وتاجک شما معاون شدید.اکنون به مردم باشهامت ما که عدالت خواهی میکنند شما کماتی را استعمال نمودید که شرم آور بود .دولت مسءول امنیت مال وجان مردم است مردم این حق را دارند که اعتراض خودرا بایک حرکت مدنی به اولیای امور برسانند ولی شما عالی جنابان این حرکت مردم را تمسخر نمودید وجانب قاتلین را گرفتید.وباوضوح کامل ادعانمودید که این اشخاص چطور وچنان اند در آسمان....ستاره ودر زمین.....ندارند...یاپدرام از کجاآمده.......آفرین به شهامت واحساس داکتر صاحب پدرام که همدردی نمودند واین عمل شان معقول ومنطقی بود بسیار خوب کردند آفرین باد به ایشان شما به اندازه پدرام دانش دارید؟؟ افخار بیشان که در تمام ولایات جغرافیای کشور ما مردانه تشریف برده از طرف جوانان ومردم آگاه وباشهامت ما اسفقبال گرم میشوند شما تنها از طرف سلاح داران خود درجای محدودی شاید آنقدر استقبال نشوید استقبال شما تحمیلی ذریعه تفنگ تان است اگر تفنگ از شانه تان دور شود چوپانی ودهقانی هم کرده نمیتوانید.
دیگر اینکه شما مردم غریب را تحقیر کردید وگفتید که درزمین چی ندارند؟؟؟ امروز 80% مردم ما فحت قفر اند وهمه قابل احترام اند واین افتخار ماست که اکثریت مطلق مردم با ماست یعنی غریب اند صرف 10 یا 15% لاشخواران,دزدان,قاچاقبران مواد مخدر وسلاح واختطاف چی ها واختلاس گران مانند شما قصر ها وبلند منزل ها دارن که آنهم از طریق نامشروع حاصل نموده اند..باعرض حرمت به جناب محقق صاحب امید معذرت مرا پذیرا شوند وموجب خشم عالی جناب نشده باشم ..
داکتر ع.از نجراب.

>>>   کسیکه بنــــام قـــــــوم برای بدست آوردن چوکـــــی تجارت کرده محــــقــــــــق است !

>>>   آقای عالمی از چه زمانی واعظ شده اید؟ مردم را به اطاعت از کسی می خوانید که به اعتراف خود تان انسان هایی را کشته است؟ سیاست زدگی بس است برادر.

>>>   حماقت تاریخی خود را نشان داد.

>>>   نتیجه اینکه زورملت سیاست مداران رامتحد میسازدکه ازدوسرتابوت باهم بگیرند اماشعاردادن برعلیه محقق صاحب زود است وبه نحوی خودرا بدامان دشمن انداختن است عقلای جامعه باید تصمیم منطقی بگیرند
احساساتی وزودقضاوت نکنید محقق ازجنس خود شما است ودردورنجشمارابهتر احساس میکند نه کند رهبریتان بدست کسانی مصادره بشود که ازجنس خود تان نباشد ودرروزهای بد مثل محقق درکنار شما نباشد صرفا استفاده جویی ازوجود تان بکنداونوقت بد روزی خواهد بود وتاریخ سرتان تکرار شودکمی صبورباشیدحقایق روشن میشود.
بااحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است