انگار محقق اشک ها را ندید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۴/۸/۲۱ کد خبر: 106055 منبع: پرینت

خطاب به دو بزرگوار و آقای محقق!

مگر شما گریه های مردم و جوانان را ندیدید؟ مگر احساسات پاک مردم که آن چنان برای شکریه گلوبریده گریه می کردند را داوود ناجی و معلم عزیز رهبری می کردند؟ یعنی شما به این اندازه کوته فکر، خنگ و خل هستید؟ از آقای محقق که آقای غنی را قاق روده گفته بود و به احساسات بسیاری ها توهین کرده بود، گله ای نیست ولی آقای عبدالله و غنی چرا این قدر ساده لوحانه برخورد کردند؟

شما فکر می کنید این جنبش همین جا تمام شده است؟ آقای محقق تو کی هستی که به خود حق می دهی غیر هزاره ها را از همراهی با آنان باز داری؟ تو نه تنها به هزاره ها بلکه به تاجیک ها، پشتون ها و ازبک هایی که در جمع بودند و به اندازه تمام عمر بی ثمر تو تحصیل کرده اند هم توهین کردی.

این جنبش اصلن سیاسی نبود و نسل جوان از گوشه کنار این کشور به این جنبش خواهند پیوست. شما سه بزرگوار از نسل شکست خورده ای هستید که بین نسل جوان هیچ محبوبیتی ندارید. اگر جرات دارید به نظر خواهی ها و سرشماری ها بنگرید.

شما حرف نسل جوان این کشور را نمی فهمید...


مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محقق اصل خود را نشان داد وبه مردم فهماند که نوکر زور وسرمایه است نه خادم کسانبکه بوریا ندارند . انانیکه به گفته محقق بورا ندارند بروند از محقق تومار بگیرند تا به این جاه وجلال برسند. شرم به محقق که از رای مردم سلی ساخت وبر رویشان حواله کرد.
م.ا.کابل

>>>   هزاره ها صرف دومورد استفاده برای محقق دارند :
1 : در زمان انتخابات به هرکس که او می خواهد رای بدهند تا او موتر زره ودالر بدست آورد
2: در ایام عید برای بوسیدن دستهایش تا خارجی ها ودیگران قیمت محقق را بدانند

>>>   ايشان در ايران هم در مورد مهاجران به اروپا وضع آن بيچاره هارا با وضع خود مقايسه كرده، گپ هاي مفت زده و آنها را در دم گلوله برابر كرده است.
ج

>>>   سلام به همه ملت غزیزم .محقق صاحب به خودنبود.درزمانیکه درحضوروارثین شهدا وغنی گپ میزد.ازخودنمیفهمید.همه گپ هایش اشتباه بود.
احترام به همه ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.سیدآرش ازکابل زیبا.

>>>   آقای حسینی: سلام بر شما حق باشماست.واقعیت راگفید بلی همین طور است محقق حرف مدنی وحرکت حدالت خواهی مردم خشمگین مارا نمیداند او بزور وسلاح خود مغرور است.به بازوی پرتوان مردم چندان به نظر سبک وبااعتنایی میبیند.
بااحترام داکتر عبید نجرابی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است