آمار تامل برانگیز فقر و بیکاری در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۷    ۱۳۹۴/۸/۲۱ کد خبر: 106032 منبع: پرینت

داوطلبان کسب نامزدی حزب جهموری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که جزء نامزدهای پیشتاز این حزب به حساب می آیند، در مناظره ای تلویزیونی که به طور زنده از شبکه تلویزیونی محافظه کار فاکس نیوز برای بینندگان آمریکایی پخش می شد، شرکت کردند.

این مناظره سه شنبه شب در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین برگزار شد.

برگزارکنندگان این مناظره به طور مشترک، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز و روزنامه وال استریت ژورنال بودند.

"جب بوش"، فرماندار ایالت فلوریدا و یکی از داوطلبان نامزدی حزب جمهوری خواه، در بخشی از این مناظره تلویزیونی گفت: هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، گفته است که نمره سیاست های باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، اِی (A)، یعنی بسیار خوب، است.

بوش افزود: در حال حاضر، از هر ده آمریکایی، یک نفر بیکار است یا کلاً از تلاش برای پیدا کردن شغل دست کشیده است.

وی افزود: از هر هفت آمریکایی، یک نفر در فقر زندگی می کند. به این نیز نمی توان نمره عالی داد. از هر پنج کودک آمریکایی یک نفر از کالابرگ های ویژه دریافت غذای رایگان استفاده می کند. این نیز نمره عالی دریافت نمی کند.

جب بوش سپس با حالتی طعنه آمیز افزود: شاید این بهترین عملکردی باشد که هیلاری کلینتون می تواند داشته باشد، اما این به هیچ وجه، بهترین عملکردی نیست که آمریکا می تواند داشته باشد.

بن کارسون، نامزدی که اخیراً رسانه های آمریکایی وی را متهم به بزرگنمایی در رابطه با وقایع دوران نوجوانی اش کرده اند، گفت: ما باید تمام نامزدها را گزینش و درباره آنان تحقیق کنیم.

وی تأکید کرد: من هیچ مشکلی با این که گزینش شوم یا درباره ام تحقیق شود ندارم، بلکه آن چیزی که من با آن مشکل دارم این است که درباره من دروغ گفته شود و سپس این دروغ ها را به عنوان حقایق، منتشر کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جب بوش!
اوباما قبلاً با پدرت جورج بوش کلان و برادرت جورج بوش خورد،تیلفونی تماس گرفته است که آیا جیب بوش را رییس جمهور بسازیم؟
اما هم پدرت و هم برادرت مخالفت کردند و گفتند که جیب بوش لیاقت چوکی ریاست جمهوری را ندارد، زیرا او جنگ عراق را که ما هردو به راه انداختیم، تقبیح کرده است.
بناً یا باید نظرت را تغیر بدهی و یا دست از ریاست جمهوری بکشی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است