صدای نقاره های وحشت از حنجره های بریده
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۴    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 105981 منبع: پرینت

وقتی تصویرت را با آن لبخندهای معصومانه ات دیدم، باورم نمی شد که حجم بزرگ شقاوت را بر گلویت حس کرده باشی و برای همیشه از زمین و زمانِ ما زمینی ها به بالا عروج کرده باشی.

از کجای حادثه بگویم. فریادهای دلخراشت تمام وجودم را می لرزاند. تنی که نه سال جوانه زد، امید شد و شکوفا گردید؛ قربانی جلاّدان بیرحم ابلیس شد و برای همیشه غزل وداع دلگیرِ فصل پاییزی ورد زبانمان شد.

به چه خیره می شوی دخترک کوچک آرزوها؟ اینجا همه شرمگین نگاه های تویند؛ هنوز سیاستمداران کاغذی با پوشالی از خدعه و نیرنگ بی شرمانه تیوری می سازند؛ صدای نقاره های وحشت افزای مرگ هنوز از ارگ تا زابل نواخته می شود و سمفونی بی رگ و بی احساس کاخ سپیدار بر سایه های نابودی یک ملت نواخته می شود.

نمی خواهم بگویم چه لحظات دردناکی را دیده ای و ظلمی بسا مضاعف را در خردسالی تجربه کردی آنها حتی التماس های کودکانه ات را نشنیدند، حتی تقلّای مادرت برای ابلیسیان فایده ای نداشت و تو چه زود درد یتیم شدن را با گلوی فوران شده از خون مادرت حس کردی....

وقتی کاردهای تیز و برّان جهل و وحشت بر تو نزدیک می شدند تمام احساس آوار شدند و بر فرق انسانیت ریختند و شرم شدند. دستانِ بسته ات و چشمان کودکانه ات که نمی خواستند صورت مبهم مرگ را تجربه کنند اما چه باید گفت به جلادانی که با گیوتین های غضب آلودشان دل نسوزاندند و تو را بیرحانه سر بریدند و کشتند و تمام آرمان های کودکانه ات را دفن تاریخ کردند.

دیگر برای ما زمینی ها دلتنگ نباش، اینجا کسی قدر "تبسم" های معصومانه ات را ندانست و آرام بخواب که حنجره بریده شده ات میلیون ها حنجره شده اند و کاخ ظلم و قساوت و بی عدالتی را ویران و رسوا خواهند کرد.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای حامیان شیاطین داعشی و طالب. کسی که گلوی طفلی را می برد شک نکنید که نه یکی از شیاطین بلکه اصل شیطان است.

>>>   دوستان عزیز این را شاهد باشید که از بعضی خون های پاک و شهدای معصوم طوفانی را بوجود خواهد آورد که تمام خونخواران و ظالمان روی زمین را فنا خواهد کرد چرا صبر خداوند متعال هم اندازه دارد

>>>   نتیجه اینکه زورملت سیاست مداران رامتحد میسازدکه ازدوسرتابوت باهم بگیرند اماشعاردادن برعلیه محقق صاحب زود است وبه نحوی خودرا بدامان دشمن انداختن است عقلای جامعه باید تصمیم منطقی بگیرند
احساساتی وزودقضاوت نکنید محقق ازجنس خود شما است ودردورنجشمارابهتر احساس میکند نه کند رهبریتان بدست کسانی مصادره بشود که ازجنس خود تان نباشد ودرروزهای بد مثل محقق درکنار شما نباشد صرفا استفاده جویی ازوجود تان بکنداونوقت بد روزی خواهد بود وتاریخ سرتان تکرار شود.
بااحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است