رادیو آزادی، طالبان را قهرمان می سازد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۴/۸/۲۰ کد خبر: 105961 منبع: پرینت

رادیو آزادی یا رادیو طالبان

طالبان خود را تبریه و داعش را محکوم به سر بریدن ها در زابل می کنند (مقام های محلی زابل می گویند: افراد مسلح ملا اختر محمد منصور رهبر گروه طالبان در ولسوالی ارغنداب ولایت زابل هشت نفری را اعدام کردند که روز گذشته هفت غیرنظامی را سر بریده بودند. (منظور طالبان می باشند) این واقعا مسخره کننده است که طالبان به قول رادیو آزادی جرات نموده هفت نفر از اعضای داعش را در زابل که گویا مسوول سر بریدن هفت نفر هزاره بوده اند را اعدام نمودند.

این در حالی است که رادیو آزادی با گزارش های مغشوش تلاش می کند طالبان را تبريه نموده و آنان را نیروی اصلاح طلب نشان دهد. از زمانی که داعش عرض اندام نموده است، تمام جنایات طالبان در افغانستان را این رادیو به داعش مربوط دانسته، از طالبان به گونه ای دفاع می شود.

ارتباط مستقیم رادیو آزادی به این گروه و همکاران رسانه ی شان، همه چیز را به نفع طالبان عرض یابی نموده، بخش رادیو دری و پشتو هردو به دست پشتون های می باشد که بعضی از تعصب استفاده نموده مطالبی را به نشر می رسانند که بگونه ای طالبان را صلح دوست نشان دهند. اهداف رادیو آزادی از پیدایش این رادیو که نخست به نام اروپای آزاد در منشن وپراگ به نشر می رسید کاملا بیطرفانه بوده است.

گفته می شود گاهی همکاران بخش فارسی و پشتوی رادیو آزدای مصاحبه های ساختنی با افرادی در داخل کشور نموده، حرف های از قول این و یا آن منتشر نموده که بیشتر به منافع طالبان بوده است و بگونه ای طالبان را به نام گروه صلح دوست به خورد مردم افغانستان می دهند.

بنده تا سال سال های 2006 میلادی (جمعا حدود 10 سال) با این رادیو که مرکز آن در پراگ بود و فقط یک برنامه به زبان تاجیکی داشت، همکاری می کردم و از روش خبرگزاری آنان بخوبی آشانایی داشتم. حالا حدود 2 سال است که این رادیو به دست چند نفر که با طالبان و تفکر طالبانی کاملا نزدیکی دارند افتاده است که هر دو بخش فارسی و پشتو این رادیو را در اختیار دارند و بگونه ای به تبلیغات مثبت به طالبان می پردازد.


محمود منجم زاده‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بعد از سفر نواز شریف به امریکا سیاستس امریکا درمورد طالبان یا اشرار نرم شده حتی سرگروپ جدید آنها در شندند گفته است که منصور با خارجی ها تفاهم امضا کرده پایگاه داده !
غیرازینها خود حکومت داغشیان واشرار را قهرمان ساخته در داخل شهر جلال آباد داخل دانشگاه یا داغشگاه بیرق ها بلند میشود وشعار داده میشود که ما جمهوری نمیخواهیم خلافت می خواهیم !!
چرا امنیت دولتی مزاحم شان نمیگردد؟؟

>>>   درد هرچیز میرود درد شکم نمیرود شما که از رادیو ازادی فاصله گرفته اید دعوای شخصی شما است اینرا قومی نسازید بدون ان این ملت تکه تکه است هر رادیو اگر داخلی است یا خارجی پالیسی نشراتی مختص به خود دارد وان پالیسی طی مراحل نموده بعدآ تطبیق مینمایند فکر کنید که همین رادیو مطلق به طالبان تعلق دارد یا بیطرف است یا ...
شنونده سخنان که میشنود خود تحلیل نمایند نه اینکه به رادیو انهم خارجی بگویند این را نشر کنید انرا نکنید تلویزیونها ی داخل خود تا ن تقسیم گردید ه به سمت ها ازدیگران چه گله یکروز کس نگفت که فلان تلویزیون چرا خبرهای قندهار پکتیا وغیره را نشر نمیکنند امید وارم که موضوعات شخصی را قومی نسازید این چنگ به هیچ افغان رحم نکرده .

>>>   رادیو آزادی نه بلکه رادیو بردگی مساویست با عامل شیطان

>>>   نه تنها که رادیوی به اصطلاح ازادی ویا تلویزیون زوندون اسماعیل یون در کابل که در پخش ونشر شان به نفع طالبان تبلیغات میکند اگر همه رسانه ها به نفع طالبان وپنهانکاری از جنایات انها پرده پوشی کنند مردم که بچشم خود وبگوش خود جنایات ترورستان طالبان را دیده و می بینند چطور میتواند یکی دو رسانه جنایات غیر انسانی طالبان را پنهان کند شنیده کی بود مانند دیده طالبان وداعش در انجام عمل جنایتکارانه شان کدام فرق ندارند تنها فرق انها در پرچم شان است وبس وهم چنان بین طالبان مسلح در جنگ بادولت و طالبان در پوهنتون ننگرهار فرق شان دراین است انها با سلاح با دولت می جنگند وطالبان پوهنتون ننگرهار با تبلیغات دستور داده ای اس ای در تقابل قرار دارد این طیف دوم طالبان در زیر حاکمیت دولت ومصون از کشتن وبستن هستند وخطر ناکتر هم میباشند اینها سرباز رسان طالبان مسلح هستند .

>>>   دقیقآ اقای منجم زاده ایشان به فکر پشتونیزم و طالبانیزم اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است