این نام ها در عربستان ممنوع اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۲    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105854 منبع: پرینت

وزارت داخله سعودی ها با صدور اطلاعیه ای به خانواده های عربستانی هشدار داده است که از این پس حق ندارند 50 نام ممنوع شده را بر روی فرزندانشان بگذارند.

در این اطلاعیه که در رسانه های لبنانی بازتاب داشته، آمده است که نام های ممنوعه، عربی و اسلامی نبوده و با فرهنگ و دین پادشاهی سعودی در تعارض هستند.

عبدالرسول، عبدالنبی، عبدالناصر، عبدالمصلح، ابرار، ایمان، نبی، نبیه، امیر، ملاک، عبدالعاطی، بنیامین، ناریس، یارا، سیتاف، لولاند، تیلاج، بره، سمو، المملکه ملیکه، مملکه، تبارک، ناردین، ساندی، راما، مالین، الین، اینار، ملیکتینا، مایا، لیندا، رنده، بسمله، جبریل، عبدالمعین، باسیل، ریلام، تالین، آرام، ناریج، ریتال، الیس، لارین، گابریل و لورین، نام هایی هستند که به دستور آل سعود در عربستان ممنوع شده و دیگر نباید روی فرزندانی که متولد می شوند، گذاشته شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پس با جناب عبدالرسول سیاف چه?

>>>   اسمش عبدالرب رسول سیاف است

>>>   او عبدالرووف رسول سیاف است نه عبدالرسول .

>>>   ايشان هم در زمان جهاد براي بدست آوردن پول زياد از آلِ صعود اسم مبارك را به عبدالرب رسول سياف تعويض كردند. مبارك شان باد!

>>>   پس کسانیکه دراین قرعه کشی نام شان برآمده دوباره نزد ملا حلوا خورک بروند ودرگوش شان آذان بدهد نام بمود روز بگزارد یایک نام فلمی که همه به او آشنا باشد
مسافرجبری

>>>   جناب سیاف سالها قبل نام خود را اصلاح کرد و به عبدالرب رسول سیاف تبدیل نمود.

>>>   ایشان چندین سال قبل به اشتباه اسم خود فهمیده بودند که اسم خودرا به عبدالرب رسول سیاف تغیر دادند

>>>   نام عبدالرب رسول سیاف را رئیس استخبارات سعودی بنام سعود الفیصل تغییر داده بود و بنام عبدالرب رسول سیاف گذاشته بود. در زمان تهاجم امریکا بر عراق که مجاهدین بخصوص سیاف از موقف عربستان سعودی حمایت نکردند در جلسه ای سعود الفیصل به سیاف به رسم اعتراض گفته بود که ما به شما اسلام را آموختیم و حتی نام تانرا تغییر دادیم حالا شما آمده اید و به ما یاد میدهید که موقف تان غلط است؟

>>>   غنی
همینا بد کردند
امیرعلی نام دوستم ست چند روز بعد عربستان میرود

>>>   خخخخ گابریل ....😀این ها که گ ندارند
چه جالب انگار با جبرئیل مشکل دارند به کل .... درست عین کابالاییست ها و جریان صهیون

>>>   هوشیار جان!
ما به نام عبدالرسول سیاف کسی را نمیشناسیم. فقد عبد الرب رسول سیاف است.
معذرت باید بخواهی.
ذکی

>>>   استاد سیاف اصل نام مبارک شان عبـــــدالـــرب رسول سیاف است !

>>>   به نظر دهندگان با لا متاسفم مطلب را در نکرده لب به قضاوت میجون باند تا بکی عقل ما پشت زبان ما باشد .ان برای عربستان است نه به افغانستان.
حسین از مزار شریف

>>>   الحمد لله رب المسلمین

>>>   از انجاییکه استاد عبدالرب رسول سیاف این عالم شیخ الحدیث که قاطعانه با عملکرد طالبان بی خبر از دین با دلایل وشواهد از قران وحدیث در تقابل ومبارزه است پیروان طالبان دیگر کاری را در برابر خاموشی پروفیسور سیاف انجام داده نمیتوانند درچنین مواقع به جناب استاد سیاف بی حرمتی وبی ادبی میکنند در حالیکه به شخصیت ان کدام صدمه وارد کرده نمیتوانند جز شرمساری بخودشان دیگرهیچ سودی ندارد .

>>>   حکومت افغانستان هم باید یک لست از نام های ممنوعه بسازد مثلا :
حمید گل ، سمیع الحق ، رستم شاه مومند، عمر ، اختر ، منصور، فضل الرحمن ، خلیل الله فیروزی ، فاروق ، نواز شریف، سرتاج ،
(ر)

>>>   از استاد سیاف بپرسید که ایشان چرا در حین تحصیل اصول حدیث در الازهر مصر از خطای معنوی اسم خود پی نبردند و چرا بعدازین که لقب پروفیسوری را از آن خود نمود بآن پی نبردند . بالآخره وقتی که بحیث رهبر جهادی در پشاور قد علم نموده با اعراب آشنای حاصل کردند بعدها بر خطای اسم خود اگاه شده آن را تغییر دادند.
سوال-1

>>>   چاپلوس خان سیاف : کی ما گفتیم که زمین هارا بزور از مردم گرفتن در کوتی ستاره کیما گفتیم که ممتاز دردبی تجارت خانه دارد کی ماگفتیم حق زنان بیوه را در غند بهبو پاکستان خورده کی ماگفتیم کهاین قدر زندگی ودارایی را ازکجا کردن اگر میگفتیم باز به شرمساری نزدیک میشدوبحرمت شان دست درازی میشد .
م ی

>>>   نمیدانم سیاف از کجا ایقه بالا رفته این همان سیاف نیست که در 10 و 11 فبروری سال 1993 در منطقه ی افشار شهر کابل، حکومت مجاهدین و متحدانش هزاران تن از زنان، کودکان و مردان را کشته و مجروح کردند.
پس ضد تروریسم و قتل و کشتار است و یا طرفدار این


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است