چرا همه سنگ شده اید؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۴/۸/۱۸ کد خبر: 105817 منبع: پرینت

وقتی خبر شدم از میان آن 7 تنی که در زابل سر بریده شدند یکی از آنها کودک 9 ساله بود باز جدی از عمق قلبم نفرین فرستادم بر این صهیونیستان بی آبرو که حتی بالای آن کودک معصوم هم رحم نکردند، آیا آن کودک چگونه باور کرده باشد که سرش را از تنش جدا می کنند، آیا خدای هستی بالای آن کثافت ها رحم خواهد کرد.

آیا گیتی از پذیرفتن جسدهای بی سر آن 7 تن و بویژه آن کودک 9 ساله معصوم بر خود نخواهد چرخید، آیا خداوند از آن عمل شنیع آن صهیونیست تباران خواهد گذشت.

برای چه این همه ظلم را بر ما و مردم ما روا می دارند، چرا تو هموطن با غیرت ام که این متن را می خوانی خون گریه نمی کنی، آخر چرا سنگ شده اید همه؟

مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کدام با غیرت؟ همه جوانان ما به دنبال کمپ سازمان ملل و جیره خواری اروپا و غرب هستند. برادر دیگر باغیرتی وجود ندارد. جیره خواران غرب فقط تماشاگرند و فیس بوک بازی دارند.
حقیقت

>>>   چه بگویم برادر که میگویند:
اگر در خانه کس است یک حرف بس است,تا به کی باید گفت که شاید فردا نوبت تو و یا خانواده ی توست که توسط این زنا زاده ها سربریده شوند,اگر همه صدای خود را علیه این جنایت نکشیم باور کنید که در عذاب ادم کشها شریکیم .

>>>   لعن ونفرین بر عاملان شیطان صفت طالب وداعش که از ....تر است واز شیطان شطان تر هستند کاری را که طلبان داعشی انجام داده اند فر عون ونمروت چنگیز وچنگیزیان نکرده بودند نفرت انزجار من وامثال من بیشتر از پیش به این شرارت پیشگان دشمن بشریت وانسانیت بر انگیخته واز اراکین دولت خواهش ما این استتا هرچه زودتر وبدون رحم وترحم به حیوان صفتان عامیلن این جنایت را دستگیر وبه جزای اعمال شان برسانند ووجیبه اسلامی وانسانی خود را در مقابل چنین جنایت نا بخشودنی ادا نمایند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است