تجلیل از سالگرد سازمان ملل در مزار شریف
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۴/۸/۱۴ کد خبر: 105536 منبع: پرینت

از هفتاد سالگی بنیادگذاری سازمان ملل متحد در دفتر یوناما در شهر مزار شریف با اشتراک عطامحمد نور والی بلخ و رییس عمومی شورای اجرایی جمعیت اسلامی، نیکولاس هیسم نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد، مسوول دفتر یوناما در مزار شریف، نمایندگان مردم و فعالان جامعه مدنی و خبرگان، تجلیل شد.

والی بلخ طی صحبتی ضمن آنکه جایگاه و نقش سازمان ملل متحد را در افغانستان شرح داد. از همکاری های آن سازمان در افغانستان در بخش های مختلف از جمله امنیت، انکشاف و حکومت داری به نیکی یاد کرده، بر همکاری و تداوم هميارى آن سازمان در افغانستان، تاکید کرد.

نور از هرگونه همکاری با سازمان ملل متحد و واحد بلخ آن، تعهد کرد و براى تحقق اهداف انسانی و صلح جویانه آن نهاد وعده همکاری سپرد.

متقابلا نیکولاس هیسم با قدردانی از حضور آقای نور در مراسم گرامیداشت از هفتادمین سال پایه گذاری سازمان ملل متحد، تلاش های این سازمان را برای مردم افغانستان به آوردن صلح، همکاری برای تامین امنیت، پایان بخشیدن به جنگ، بهبود حکومت داری و انکشاف و همینگونه تقویت نهادهای مدنی و گسترش نقش زنان و مسایل مرتبط به آن خلاصه کرد و تاکید ورزید که در کنار مردم افغانستان برای رسیدن به آرزوهای آنان تلاش خواهند کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این جای شرم است که تجلیل از یک سازمان یهودی غربی و حمایت کننده اصلی طالب و داعش پنچاپی گرفته میشود .
سازمان ملل سازمان شیطانی غربی یهودی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است