كسی نمی خواهد به این دزدی پایان دهد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۴/۸/۱۰ کد خبر: 105186 منبع: پرینت

جناب رییس جمهور و وزارت مخابرات!

سه ماه است كه فایبر نوری در سروبی قطع شده ایت و شما توان و یا انگیزه ای ندارید تا آن را ترمیم كنید و در عین حال با گستاخی تمام ده درصد از پول كارت های تلیفون مردم را به خزانه دولت (مثلا) واریز می كنید در حالی كه از سرویس دهی درست عاجز هستید. آیا گرفتن ده درصد مالیات در صورت عدم انجام وظیفه تان، دزدی و خیانت به مردم افغانستان نیست؟

هیچ شركت خصوصی موبایل قادر به سرویس دهی درست نیست چون همه وابسته به شركت دولتی افغانستان تله كام هستند كه مسوول ترمیم فایبر نوری است كه سه ماه است انجام نمی شود! اگر امنیت، طالبان و پاكستان را مقصر معرفی می كنید، چرا به پیشنهاد سرمایه گذاری شركت های موبایل برای وارد كردن فایبر نوری از شمال كشور "نه" گفته اید! یعنی واقعا در این دولت مثلا متخصص! كسی نمی خواهد به این دزدی پایان بدهد؟ اگر توانایی این كار را ندارید پس هر چه زودتر استعفا دهید و ما را از شرتان خلاص كنید.

تعجب من در این است كه چرا همه خموش نشسته اند و به این دزدی مهر تایید می زنند!؟


مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گرفتن انترنت از استقامت پاکستان نظر وکار امیرزی سنگین بود

>>>   هیچکسی به دزدی ها مهر تایید نزده اما این کار های غیر قانونی ونادرست دولت مردم را چنان مضطرب وپریشان کرده که راه از پیش شان گم شده واز جانب دیگر مشکلات بار زندگی چنان بر شانه های مردم سایه افگنده که همه چیز را فراموش کرده که اصلا به همچو قضایا کمتر فکر کرده اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است