واشنگتن به پیکار با هراس افکنی متعهد است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۴/۸/۱۰ کد خبر: 105167 منبع: پرینت

واشنگتن به پیکار با هراس افکنی متعهد است.

جنرال جان کمپل فرمانده کل نیروهای ناتو در افغانستان بر عملیات برای سرکوب شبکه القاعده و حامیان این شبکه در افغانستان تاکید می ورزد و می گوید: به تازگی در همکاری با نیروهای افغانستانی بزرگترین اردوگاه آموزشی القاعده را در ولایت قندهار نابود کرده اند و این نشان می دهد که واشنگتن به پیکار با هراس افکنی متعهد است.

این اظهارات در حالی صورت می گیرد که به تازگی باراک اوباما گفته بود برای از بین بردن تهدید ها در افغانستان حتی پس از سال 2016 میلادی نیز 5 هزار و 500 سرباز آمریکایی در این کشور باقی خواهند ماند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار خنده دار است . ای جنایتکاران غربی به این فلم موش و گربه طالب و داعش نوکران خود خاتمه دهید اگرنه مردم افغانستان بدون تفنک و سلاح شما اشغالگران بیدین غربی را تا واشنگتن پاریس و لندن خواهد رساند .

>>>   چرا همین حرف خود را برای بادار پاکستانی ات نمیگوید چرا که پاکستان حامی وحمایت گر ترورستان طالب القایده وداعش است وهم تجهیز کننده وسایل نطامی به انها وهم مرکز تربیه واموزش ترورستان در خاک پاکستان بخاط نا امنی افغانستان استخبارات پاکستان مجدانه کار میکند ودر ضمن ان اظهار میدارند که کوشش میکنیمکه طالبان ترورست را بر میز مذاکره با دولت افغانستان اماده کنیم دشمن دیرینه واصلی خاک ومردم ما پاکستان این لانه شیطانی است .

>>>   امريكا دروغ گو كذاب است امريكا خود خالق تروريسم است چطور بر ضد تروريسن است ؟؟؟وفروپاشي امريكا نزديك است انشا الله
وطندار از كابل

>>>   بله، چيزي كه عيا است چه حاجت به بيان است؟ صد ميليون دالر براي تسليحات تروريستان، هزار ها تن مواد غذائي براي تروريستان، صد ها اراده وسائل نقليه براي تروريستان، بمباردمان دستگاه هاي توليد برق سوريه تا تروريستان سركوب نشوند، اينست بيلانس تعهد واشنگتن در مبارزه با تروريزم.
اجمل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است