عربستان؛ ابزاری در دست آمریکا و اسراییل؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۴/۸/۱۰ کد خبر: 105130 منبع: پرینت

رییس شورای سیاسی انصارالله یمن با تاکید بر آن که تفاهم ها برای دستیابی به راه حلی سیاسی برای بحران یمن ناکام مانده، گفت: حل و فصل قضیه تجاوز به یمن در دستان آمریکایی ها و صهیونیستها است.

العالم: "صالح الصماد" در صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی فیس بوک نوشت: می توانیم بگوییم که تمام تفاهم ها برای دستیابی به راه حل های سیاسی برای متوقف کردن تجاوز به یمن با شکست مواجه شده است؛ تصمیم جنگ و یا توقف جنگ در دست هادی و یا نظام عربستان نیست، جنگ را الجبیر از واشنگتن اعلام کرد... ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما کشورهای متجاوز این تلاش ها را نادیده گرفتند و با اینکار، ما تمام بهانه های واهی آنها برای ادامه دادن تجاوزگری را به شکست کشاندیم.

به نوشته پایگاه عربی سی ان ان، رییس شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد که نظام عربستان و تمام طرفدارانش، فقط ابزارهایی هستند که آمریکایی ها از طریق آنها نقشه های مخرب خود برای منطقه را اجرایی می کنند؛ نظامهای عربی که علیه مسایل امت اسلامی همدستی و توطئه چینی می کنند، هیچ گاه به دنبال اتخاذ موضعی یکپارچه و شرافتمند، مگر در زیر چتر آمریکا، نبوده و نیستند.

وی افزود: آنها تجاوزگری علیه یمن را با ابزارهای منطقه ای از طریق نظام عربستان و هم پیمانانش و در راس آنها رژیم صهیونیستی که سودان نیز به تجاوزگری علیه ملت یمن با آن همراه شده است، راه اندازی کردند؛ نظام سودان حتی در قبال حملات مکرر صهیونیستها به آن کشور و نقض آشکار حاکمیتش دست به هیچ اقدامی نزد.

این مقام انصارالله خاطرنشان کرد: تجاوزگری سعودی - آمریکایی ضد یمن در حالی وارد هشتمین ماه خود می شود که قدرت های منطقه ای و بین المللی به رغم اختلاف های سیاسی در تجاوزگری علیه یمن در مسایل منطقه ای به صفوف دشمن پیوسته اند و در حمله به یمن با یکدیگر متحد شده اند؛ این امر نشان می دهد که این تجاوزگری کاملا یک تجاوز آمریکایی است....ما به ملت خود تاکید می کنیم که تجاوزگران تمام گزینه ها و نیروهای خود را بکار گرفته اند و اینک به سقوط نزدیکتر شده اند در حالی که ملت ما همچنان اقدامات و گزینه های دیگری در دست دارد که پایانی برای ابزارهای آمریکا و در راس آنها آل سعود خواهد بود، این اقدامات به اذن خداوند در درگیری ملت ما با قدرتهای شرور سرنوشت ساز خواهد بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فاسد ترین حکومت ها در میان کشور های اسلامی عرببستان سعودی است که سال ها ی سال است که حلقه غلامی اسرائیل را به گردن انداخته به جنگ افروزی در میان مسلمانان سایزر کشور ها دست میزند . داعش ، القاعده ، طالب ، لشکر جنگوی ، بوکو حرام و سایر گروه های جنایت کار به نام اسلام از جانب شیخ های سعودی اخته شد و کمک مالی میشوند در غیر آن این گروهگ ها خود بلای جان شیخ های سعودی میگردند.
وطندار

>>>   انشاءالله که سرنوشت ساز است.ملت افغانستان انگلیس مکار را در قرن گزشته به سزای اعمال شان رساند وانشاء الله که که امریکای خامنرا نیز به سزای اعمال شان خواهند رساند..ملت واقوام برادر همه و همه وطندوستان وآزادگان تمام اشغالگران وخائنین داخلی را سرنگون خواهند کرد.اسکندر کبیر با لشکرش تار ومار شد . امریکا انشا ءالله به سرنوشت سکندر مقدونی ماجه خواهد شد . هرچند بسیازی اشخاص را به پول و سرمایه فزیب داده اند اما جائی را نمیگیرد. این ملت اصیل آریائی ابدا تسلیم کانگستر های نمیشوند. استقلال وآزادی حق هر فر ومملکت مااست . متحد باشید.
سرخوش از مزار شریف

>>>   این ال سعود بدترین قوم اعراب هستند که کشورهای عراق سوریه یمن و بحرین را نابود ساخته و خون ریزی مسلمانان کردند دیکتاتورهای مصر و تونس را پناه دادند و در لیبیا و لبنان تروریست های انتحاری فرستادند و بوکوحرام را در نیجریه حمایت کردند و حجاج را در مکه و منا به کشتن دادند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است