ذکی: افراد نالایق معاش گزاف می گیرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۲    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105122 منبع: پرینت

افراد نالایق در وزارت ها معاش گزاف می گیرند.

نظیفه ذکی نماینده سابق مردم در خانه ملت با ابراز نگرانی از وضعیت معاش های بالا در حکومت وحدت ملی گفت: تعداد از کارمندان در وزارت ها معاش گزاف می گیرند.

وی افزود: در وزارت تجارت شخصی به نام مشاور ارشد به مبلغ 2 لک و 50 هزار افغانی با مدرک 12 پاس به حیث مشاور ارشد تعیین شده است که ماهانه 2 لک و 50 هزار حقوق می گیرد، از طرفی این شخص در ارتباط با افراد دولتی مقرر شده است و مدرک 12 پاس بودن وی نیز مشخص نیست، همچنین سرپرست ریاست دفتر نیز ماهانه به مبلغ یک صد هزار که حتی لیسانس هم ندارد معاش می گیرد.

ذکی ادامه داد: این در حالی است که در کنار پارلمان جوانانی با مدرک ماستر و لیسانس و نداشتن کار نزدیک به 2 ماه خیمه تحصن برپا کرده اند که این خود نشان دهنده فساد است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر محترم ذكى جان !خودت معلومات ندارى همه شان لايق واز نعمت سواد برهمند هستند يك تعداد شان ناكام دوساله ويك تعداد ديگرا شان بزور واسطه ويك تعداد ديگر شان كانكور زده هاى دور سردار محمد دَاوُدَ خان و يك تعداد شان از كورس هاى سواد اموزى فارغ شده اند همان قدر است كه باقلم راه هاى رشوت را بخود جور ميكنند انسان هاى باسواد كامل هيچ وقت كار هاى شرم آور مثل بيسوادان امروزى نميكنند
مسافرجبرى

>>>   اینها افراد تا لایق نیستد بلکه همه از سواد بیسوادی بر خور دار اند چونکه هر قدر بیسواد باشی از جهان و سیاست عقبی ، و تنها باید و شاید بگویی بس ، همین کافی است و باید کف زن باشی به هر خوب و هر بد کف بزنی معاشت می شود دوصد هزار ، و اشخاص که شهور سیاسی ندارند و تشخیص درست در مجلس و دیگر اماکن دولتی ندارند همینه دیگه !

>>>   افــراد نالایــق در پارلمان راه یافته اند که تمیتوانند جز به منافع شخصی خود کار دیگری انجام دهند !

>>>   از خویشاوندان وزیر است وزیر ار استیضاح کرده سبکدوش نما ید یک مورد خیا نت و فساد کفا یت میکند برای سبکدوشی شخص از وظیفه زیرا قا نون و مقرره یکسا ن است

>>>   دولت رشوت خور بدنام ع وغین باید استعفا دهد وبگزارد جوانان با استعداد امور دولترا به پیش ببرد .هر قدر این دولت دوام پیدا کند به همان اندازه متفکرین، صاحبان علم ودانش از او فاصله میکرد.
عبدالله ریحان

>>>   اګر شما دوباره به خانه ملت بیاید هیچ وقت این شکایت نخواهد بود چرا که شما هم در مقابل هر کارت سرخ و سبز مبلغ پنج هزار دالر میګرفتید

>>>   محترمه ذکی!
در مورد خود تان هم گپ بزنید. اکثریت شما ها باصطلاح اعضای شورای ملی صرف نظر از « وندهای » تان که به ملیونها سر میزند ، ماهانه بیش از ۲ لک و شصت هزار «معاش» میگیرید، در حالیکه «الف در جیگر تان نیست» و جز زیان باین جامعه هیچ نوع شایستگي دیگر ندارید!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است