نگرانی مردم از غیر معیاری بودن شهرها
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105088 منبع: پرینت

مردم از افزایش آلودگی هوا و زباله ها در شهر ابراز نگرانی کرده و حکومت و شهرداری کابل را به بی توجهی متهم می کنند.

درحال حاضر شهرهای کشور بیشترین مشکلات را دارد و نبود امن ترین سهولت ها در آن به وضوح احساس می شود.

آلودگی بیش از حد هوا، نبود کانالیزاسیون و کمبود آب بهداشتی، نبود جاده های معیاری، نبود خدمات شهری به ویژه در بخش صفایی شهر، کمبود زیربناهای شهری، تراکم ترافیک شهری، نبود پارک های سبز و بی نظمی ها در ساخت و سازهای ساختمان از مشکلاتی است که بیشتر شهرهای کشور دچار آن است که برای زیستن غیر معیاری گفته می شود.

از طرفی وزیر امور شهرسازی می گوند: تنظیم امور شهری تنها وظیفه حکومت نیست و مردم نیز باید همکاری داشته باشند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در کشوری که رهبران فاسد و خود فروخته و خودخواه بر سر قدرت با هم نزاع دارند مردم نباید انتظارات (بیجا)! داشته باشند داشتن شهرهای معیاری برای کشورهایی است که رهبران دلسوز و باسواد و با وجدان دارند نه برای افغانستان!!! واقعا جای شرم است!!!
محمد فاضل صمدی

>>>   حکومت قومی و حزبی بود و حاکمیت قانون بوجود آمده نتانست و حالی خو آب به همان جوی میرود مجبور یا خانه خود را به خارجی ها و یا به خصوصی ها گرو بدهیم تا جور کنند

>>>   جناب وزیر نماینده های مردم در خانه ملت بار ها از ساخت وساز شهرک های غیر معیاری واستندرد جهانی انتقعاد وسرو صدا بلند کردندولی کی شنید ساخت وساز شهرک ها و تاسیسات رهایشی وتجاری غیر استندرد غیر معیاری را کسانی انجام داده که صاحبان قدرت در چوکی های بلند دولتی بوده که مستقیم ویا غیر مستقیم در ان دست داشته اند مردمان عام کشور که توان خرید لقمه نان را به خود واولاد شان ندارند چطور میتوانند که بلند منزل ها ومارکیت ها را اباد کنند مالکین این همه خونخواران ملت اند که از خون مردم وچوروچپاول دارایی های عامه خود را صاحب مال وجایداد های بزرگ کرده اند بطور مثال از زاخیل وال ساحه تایمنی وگلاب منگل در پروزه احمد شاه بابا که مالک چندین خانه اند نامبرد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است