صیقل، اعتمادنامه خود را به سازمان ملل سپرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105075 منبع: پرینت

محمود صیقل سفیر و نماینده دایمی جدید التقرر کشور در سازمان ملل متحد، اعتمادنامه خویش را به بان کی مون سرمنشی سازمان ملل متحد، در مقر این سازمان در نیویورک تقدیم کرد.

طی این ملاقات دو جانبه، سفیر و نماینده دایمی افغانستان در سازمان ملل، در رابطه به زلزله اخیر در کشور به سر منشی سازمان ملل معلومات ارایه نمود و پیرامون مسایل امنیتی، سیاسی و توسعه ای میان طرفین تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه، سرمنشی سازمان ملل متحد مراتب تسلیت خویش را در ارتباط به زلزله اخیر در افغانستان ابراز داشت و آمادگی خویش را برای کمک به آسیب دیدگان اعلام نمود و اظهار داشت که افغانستان یکی از کشور های می باشد که شخص خودش به آن توجه داشته و زمان آن فرا رسیده است که در پهلوی تمرکز بالای مسایل امنیتی به مسایل انکشافی نیز توجه لازم مبذول گردد.

در این ملاقات، محترم صیقل بر تعهدات افغانستان برای کار مشترک با سازمان ملل متحد تاکید نمود و اظهار داشت که افغانستان خواستار انکشافی است که پایدار باشد تا افغانستانی ها بتوانند به بهترین وجه از آن مستفید شوند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ظاهر طنین تازمانیکه در بی بی سی بود همه مامورین ومسئولین حکومات را انتقاد میکرد اما زمانیکه منحیث سفیر افغانستان در ملل متحد شامل کار شد دیگر هیچگاهی حرفی از او نشنیدیم همانطور کوچکترین فعالیت یا خدمتی !

>>>   ظاهر طنين با دزدى از مصارفات ادارى و بيمه صحى ديپلوماتها در مدت هشت سال يك خانه در لندن خريد. اسپنتا هم در دزدى طنين نقش حمايتى داشت.
سيد

>>>   آقای صیقل طنین نیست. صیقل از قلب مردم برخاسته است و صدایش انشاالله صدای مردم خواهد بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است