30 نظامی سعودی در البیضاء یمن به کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۰    ۱۳۹۴/۸/۹ کد خبر: 105057 منبع: پرینت

به گزارش شبکه خبری المسیره، ،دستکم 30 مزدور سعودی در منطقه ضاهر در استان البیضا یمن به قتل رسیدند.

بنابراین گزارش، یک منبع نظامی اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیات نظامی منحصر به فرد و تاکتیکی توانستند دستکم 30 مزدور سعودی و عناصر القاعده را در منطقه ضاهر در استان البیضا یمن به قتل برسانند.

در این عملیات منحصر به فرد جدید شماری از مواضع و استحکامات نظامی مزدوران سعودی و تروریست های تکفیری هدف قرار گرفت. این عملیات در مناطق کوهستانی رخ داد.

بنابر این گزارش این مناطق در عملیات مبارزان یمنی از لوث وجود تروریست های تکفیری پاکسازی شده و به سیطره مبارزان یمنی درآمد. عملیات در این مناطق صبح جمعه آغاز شد. تروریست ها و مزدوران سعودی از این مناطق به بیرون رانده شدند.

یک منبع نظامی در گفتگو با المسیره تایید کرد که در جریان این عملیات دستکم سی مزدور تروریست کشته شدند. جنگنده های سعودی تلاش زیادی کردند از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی جلوگیری کنند ولی ناکام ماندند. به رغم این که تروریست ها به مناطق مختلف گریخته اند ولی عملیات تحت پیگرد قرار دادن آنان همچنان ادامه دارد. در این مناطق کوهستانی در منطقه ضاهر در استان البیضا مبارزان یمنی بر ادامه مقابله با مزدوران سعودی تاکید کردند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است