کرزی پیشنهاد واحد بودجه ای مستقل را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105029 منبع: پرینت

حامد کرزی رییس جمهور کشور پیشنهاد واحد بودجه ای مستقل ریاست جمهوری را رد کرده است.

دفتر رسانه های آقای کرزی در خبرنامه ای نگاشته است که با در نظرداشت تشکیل کوچک و بودجه اندک لازم نمی داند تا دفتر رییس جمهور پیشین به واحد بودجه ای مستقل تبدیل شود.

بر بنیاداین خبرنامه، حامد کرزی گفته است که امور دفتری خود را در منزل اش به پیش می برد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک ریس جمهور متقاعید اگر تشنه قدرت ودر سدد طوطیه وپنهان کردن فسادش نباشد خانه اش جای مناسبی است.موصوف انقدر فشار وارد نمود تا غنی را وادار این اقدام نمود

>>>   زنده باد کرزی: اشرف غنی و عبدالله میخواستند با بودجه 4 لک دالر به رئیس جمهور پیشین برای آینده خود کاری کرده باشند. ولی آقای کرزای با هوشیاری تیر شان را به خاک نشاند.

>>>   ...نشان مدهد که حامد کرزی ریس جمهور سابق افغانستان از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۴ مبلغ ۶۰۰ میلیون دالر برای تقویت طالبان از بودجه افغانستان پرداخت کرده است حامد کرزی پنج مرکز آموزشی را برای طالبان در ولایت های هلمند , کندز , ننگرهار فاریاب و لوگر راه ندازی کرده است

>>>   حامد کرزی برود دوباره به نزد بادارش امریکا و در آنجا به کمک بش همان رستوان خودش را اداره کند، این مرد پلید چکاره است که دولت اشرف غنی متقلب میخواهد برای کرزی یک واحد مستقل با امکانات ویژه اهدا کند ، پروردگار بزرگ این عناصر خون آشام را در قهر و غضب خودش گرفتار کند.
مریم- کابل

>>>   باز خانه ات آباد که اگرهوس بودجه می کردی کی می تونست جلوش بگیره.
احمدی غزنی

>>>   فهمیده نشد که کرزی چه مصروفیت دفتری دارد. اگر افغان است مانند سائر افغان ها بحیٽ مامور بلند رتبه ویا پائین رتبه مطابق رشته کار کند.اکر در خانه خود دفتر داشته باشد کار کند .معاش از بیت المال گیرد.راه به دیگران باز خواهد شد.هرکس از وظیفه سبکدوش شود در خانه دفتر باز وازبیت المال امتیاز خواهد گرفت. که این خیانت ملی است.
قادرمصل.

>>>   محترم قادر محصل!
ازین خیانتهای ملی و زیر پا کردن قانون اساسی آنقدر شده که تهدید شما به «اتهام خیانت ملی» برای وی و سایر سیاسیون مج... فقط یک «چاشنی خنده» معلوم میشود!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است