پيام رييس اجرايی به مناسبت تشييع استاد عرفانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105004 منبع: پرینت

بسم الله الرحمان الرحيم
انا لله وانا الیه راجعون

با دريغ و درد فراوان، با شخصيتی وداع می كنيم كه عمر پربركت خويش را در راه دين، جهاد و مقاومت و ترويج و اشاعه ارزش های اعتقادی و فرهنگی سپری كرد. برای ما خيلی دردناک است كه پيكر دوست و همراه وفادار خود را به خاک می سپاريم و با جسم پاک او برای هميشه وداع می كنيم.

حجت الاسلام و المسلمين استاد قربان علی عرفانی از چهره های فاخر جهاد و مقاومت، از رهبران مبارز سياسی و از خدمتگزاران صادق كشور بود كه حضورش در تمام عرصه های سياسی و فرهنگی و اجتماعی با خير و بركت و روشنگري همراه بود.

او به حيث يک عالم دينی وارد عرصه جهاد شد و در مقاومت در كنار قهرمان ملي نقش بارزی داشت و طی 15 سال اخير در كنار ياران جهاد و مقاومت اش ايستاد و در بستر ارزش های اعتقادی خود به مبارزه پرداخت.

برای من و همراهان ام جای بس خوشی و افتخار است كه طی حداقل هفت سال اخير شخصيت استاد فقيد را در كنار خود داشتيم و همواره از ديدگاه های معقول و عالمانه ايشان بهره می برديم.

استاد قربان علی عرفانی در سنگرهای مختلف سياست، فرهنگ، خدمات اجتماعی و نمايندگی مردم در پارلمان فعال بود و يادگارهای پرقيمتی از خود به جای گذاشت. او واقعا يک دوست، يک همراه، يک همسنگر وفادار و معتقد بود و خط اعتقادی و ارزش های بر آمده از ايثار و فداكاری مجاهدان را همواره در تصميم گيری های سياسی اش مد نظر داشت.

امروز برای ما سخت و تالم انگيز است كه ديگر استاد عرفانی عزيز را در كنار خود نداريم و از وجود عالمانه او محروم می شويم. اميدوار هستم همكاران فكری و سياسی ايشان به ويژه فرزند برومندشان راه آن فقيد را ادامه دهند و ميراث سياسی، تشكيلاتی اش را حفظ و توسعه بخشند.

با نهايت تاثر، فقدان استاد عرفانی را به رهبری جهاد و مقاومت، به خانواده علمای دينی و فرهنگيان، مخصوصا به خانواده محترمشان تسليت می گويم و از درگاه خداوند پاک (ج) برای آن مرحوم علو درجه و برای بازماندگانش اجر جزيل و صبر جميل مسالت می نمايم.

اگر چه جسم ايشان در كنار ما نيست اما مطمینا مفكوره ها، ارزش های اخلاقی و ياد و خاطره گرامی شان همواره با ما خواهد بود.

داكتر عبدالله عبدالله
رييس اجرايی دولت جمهوری اسلامی افغانستان


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است