مراسم افتتاح خوابگاه در مقر دانشگاه آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۴/۸/۷ کد خبر: 105002 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی در مقر دانشگاه آمریکایی در مراسم افتتاح خوابگاه دوصد بستر این دانشگاه که از سوی اداره کمک‌های بین المللی آمریکا و برنامه توانمندی سازی زنان تمویل می‌گردد اشتراک نمود.

مارک انگلش رییس دانشگاه تشریف آوری رییس اجرایی کشور را به مراسم خیر مقدم گفت و از تمویل اعمار خوابگاه دوصد بستر دختران از سوی برنامه توانمندی سازی زنان اداره کمک‌های بین المللی آمریکا و سفارت این کشور در افغانستان قدردانی نمود و وعده سپرد که این خوابگاه بزودی تعمیر می‌گردد.

رییس اجرایی در صحبت‌های کوتاه خویش با استقبال از این گام مهم دانشگاه در راستای رشد تعلیم دختران و زنان کشور گفت: خرسند هستم در مراسم اعمار خوابگاه دختران این دانشگاه اشتراک می‌کنم. از آغازین روزهای شکل گیری طرح تاسیس این دانشگاه تا به عملی شدن این طرح با شما همکار بوده‌ام و در مراحل مختلف حضور داشته‌ام.

وی با قدردانی از کمک‌های آمریکا همچنان علاوه نمود: مردم افغانستان کمک‌ها و قربانی‌های حکومت و مردم آمریکا برای افغانستان در عرصه‌های مختلف را فراموش نمی‌کنند. افغانستان نیازمند آموزش و پرورش با کیفیت بالا است و شما این زمینه را برای مردم این کشور با تاسیس این دانشگاه فراهم ساخته‌اید.

رییس اجرایی در ادامه صحبت‌های خویش افزود: کمک در عرصه آموزش و پرورش برای افغانستان و مردم این سرزمین در واقع کمک و خدمت برای بشریت و انسانیت است. وی همچنان علاوه کرد: حضور من در جمع دانشجویان کشور من را به آینده و نقش نسل نو در بازسازی و رشد و ترقی کشور امیدوار می‌سازد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است