غنی: فقدان استاد یکاولنگی یک ضایعه است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۰    ۱۳۹۴/۸/۶ کد خبر: 104944 منبع: پرینت

بسم الله الرحمن الرحیم

نحمده و نصلی علی رسوله الکریم

با تاسف و تاثر فراوان اطلاع حاصل نمودم که حجت الاسلام والمسلمین استاد قربانعلی عرفانی یکاولنگی یکی از شخصیت های جهادی کشور، رهبر حزب وحدت اسلامی ملت افغانستان و عضو مجلس نمایندگان در اثر مریضی که عاید حالش گردیده بود، داعی اجل را لبیک گفته است.

انالله و انا الیه راجعون
روان شاد استاد قربان علی عرفانی یکی از رهبران جهادی، عالم دین و مصلح اجتماعی بود. او سال های درازی از عمرش را وقف خدمت به مردم و کشورش نمود. استاد عرفانی، نقش برجسته ای در پیروزی جهاد مردم افغانستان داشت و در مبارزه با تروریزم نیز تلاش های فراوان نموده است. در سال های اخیر به حیث رهبر حزب وحدت اسلامی ملت افغانستان، وزیر مشاور رییس جمهور، عضو مجلس سنا، معاون شورای علمای شیعه افغانستان و نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان شورای ملی ایفای وظیفه کرده است.

او به حیث مصلح اجتماعی و عالم دین، در چوکات این وظایف و مسوولیت ها، خدمات بزرگ و قابل قدر برای افغانستان انجام داده است. مرگ او یک ضایعه است.

مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده، دوستان او، جامعه روحانیت، مردم ولایت های بامیان و کابل تقدیم نمود، برای مرحوم جنت فردوس و برای بازمدگان اش اجر و صبر از درگاه ایزد متعال استدعا دارم.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا رحمت کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است