هیلاری کلینتون به مردم آمریکا دروغ می‌گوید
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۱    ۱۳۹۴/۸/۴ کد خبر: 104836 منبع: پرینت

یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که جلسه استماع حمله به کنسولگری آمریکا در «بنغازی» نشان داد که «هیلاری کلینتون» به مردم دروغ می‌گوید.

«کارلی فیورینا» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد که جلسه استماع 11 ساعته «بنغازی» که روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد نشان داد که «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا درباره نقش ویدئو ضداسلامی در حمله تروریستی سال 2012 در «لیبی» دروغ گفته است.

11 سپتامبر 2012 و در سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 بود که در حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی چهار نفر از جمله «کریس استیونس» سفیر واشنگتن در این کشور آفریقایی کشته شدند.

کلینتون در جلسه استماع کنگره گفت «من مسوولیت آنچه در بنغازی روی داد را به عهده می‌گیرم.» با این وجود وی گفت تصمیمات امنیتی با وی نبوده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، فیورینا تصریح کرد: «من فکر می‌کنم تمامی آنهایی که به آن استماع‌ درباره بنغازی گوش داده‌اند، به این مسئله پی بردند که او (کلینتون) می‌دانست که این (حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی) یک حمله تروریستی بوده است و با این وجود درباره آن به مردم آمریکا دروغ گفت».

این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا ادامه داد که تنها نقطه قوت کلینتون در انتخابات جنسیت او است.

فیورینا تأکید کرد: «فکر می‌کنم ارزش دارد که بخواهم یاددآوری کنم که کلینتون از سکوی اولین زنی که رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، وارد شده است و این سکوی او در انتخابات است.»

وی از پیشرفت خود در رقابت‌های انتخاباتی ابراز رضایت کرد و گفت: «من خیلی خیلی از پیشرفت‌های خود خوشحال هستم اما با این وجود هنوز باید خود را به آن 40 درصدی که نظاره‌گر هستند و مرا نمی‌شناسند و نمی‌دانند که من در رقابت‌های انتخاباتی شرکت کردم، معرفی کنم».

سومین مناظره نامزدهای جمهوری‌خواه به میزبانی شبکه «سی ان بی سی» از دانشگاه «کلرادو» در هفته جاری برگزار خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کــــم از کـــــم مـــوهــــایــش واقــعــی اســـت مصنوعی نیست !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است