جزییات سقوط هواپیمای صهیونیست‌ها در سوریه
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۵    ۱۳۹۴/۸/۳ کد خبر: 104748 منبع: پرینت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی العربی الجدید، روایت‌های متفاوتی درباره سرنوشت یک هواپیمای کوچک اسرائیلی که شب گذشته نزدیک یک منطقه مرزی با سوریه سقوط کرد، مطرح شده است.

سخنگوی ارتش اسراییل: شایعات را پیگیری می‌کنم
«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در صفحه خود روی فیس‌بوک اعلام کرد که وی گزارشها و شایعه‌ها درباره سقوط یک هواپیمای اسراییلی را پیگیری می‌کند.

سخنگوی ارتش اسراییلی گفت که بر اساس شایعات و گزارشهای منتشر شده، یک شهرک‌نشین صهیونیست از ساکنان جلجولیه با یک «پاراموتور» برای پیوستن به یکی از گروه‌های تروریستی در سوریه وارد خاک این کشور شده است.

از سوی دیگر برخی فعالان در درعا به العربی الجدید گفتند که این حادثه عصر روز گذشته به وقوع پیوسته و به‌دنبال آن هواپیماهای اسراییلی نزدیک نوار مرزی سوریه در غرب روستای عابدین در دورترین نقطه جنوب غرب درعا به پرواز درآمدند.

به‌گفته این فعالان، این هواپیما، یک هواپیمای سمپاشی بود که ظاهراً به‌دلیل نقص فنی سقوط کرده و کادر آن متشکل از دو نفر با استفاده از چتر در جنوب غرب درعا جایی که گروه تروریستی موسوم به "گردان شهدای یرموک" بر آن کنترل دارد، فرود آمده‌اند و خود این هواپیما نیز در فلسطین اشغالی سقوط کرده است.

از سوی دیگر دفتر اطلاع‌رسانی گروه تروریستی گردان شهدای یرموک در صفحه رسمی خود روی فیس‌بوک اعلام کرد: هواپیماهای اسراییلی به آسمان یرموک به پرواز درآمدند و ضدهوایی‌های ما نیز با آن به مقابله پرداختند.

حدود یک ساعت بعد این دفتر اعلام کرد که اخبار منتشر شده درباره به اسارت گرفته شدن یک خلبان یهودی به دست عناصر گروه شهدای یرموک صحت ندارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است