حمایت تان، تعهد تان را نشان داد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۹    ۱۳۹۴/۸/۳ کد خبر: 104736 منبع: پرینت

کمپاین دو روز ای جمع آوری و اهدای خون از جانب فعالان جامعه مدنی در حمایت نیرو های امنیتی کشور تحت عنوان (خون ما نثار سرباز ما) که به تاریخ نهم و دهم محرم در کابل راه اندازی شده بود موفقانه به پایان رسید. در جریان دو روز نزدیک به 60 هزار سی سی خون توسط شهروندان کابل (زنان و مردان) اهدا و جمع آوری گردید.

این حرکت نشان می دهد که شهروندان ما برای نهادینه شدن فرهنگ خون دهی به نیازمندان متعهد بوده و می خواهند تا توسط با ارزش ترین سرمایه شان که همانا خون است همنوعان شانرا حمایت کرده و سهم انسانی شان را در روزهای مذهبی و مناسبتی ملی ادا نمایند.

همچنان می خواهیم تشکر و سپاسگزاری ویژه ای داشته باشیم از نیروهای امنیتی کشور که در تامین امنیت مراسم برگزاری عاشورا و اهدای خون تمامی تلاش شانرا انجام دادند تا جلو فعالیت های تخریبی و تروریستی گرفته شده و شهروندان در فضایی امن بتوانند نفس بکشند.

سپاسگزار حضور و پوشش برنامه توسط رسانه های عزیز کشور مان نیز هستیم، که در روزهای رخصتی زحمت کشیدند و جهت انعکاس و دعوت شهروندان به کمپاین همکاری همه جانبه نمودند.

می خواهیم از آن عده شهروندان مان سپاسگزاری ویژه و معذرت خواهی داشته باشیم که در جریان روز دهم محرم بنابر بلند بودن تدابیر شدید امنیتی، مسدود بودن جاده های منتهی به پارک زرنگار و تهدیدهای احتمالی برای شان از جانب نیروهای امنیتی اجازه حضور در مراسم اهدای خون داده نشد.

رحیم جامی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است