صحبت تلیفونی رییس جمهور با سر منشی ناتو
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۹    ۱۳۹۴/۸/۲ کد خبر: 104691 منبع: پرینت

رییس جمهور با ینس ستولتنبرگ سر منشی سازمان ناتو طی یک تماس تلیفونی صحبت کرد.

در این مکالمه تلیفونی، هر دو جانب در خصوص تقویت همکاری ها میان افغانستان و سازمان ناتو بحث و تبادل نظر نمودند.

سرمنشی ناتو در رابطه به تداوم همکاری های ناتو با افغانستان صحبت نمود و از ادامه همکاری های پیمان اتلانتیک شمالی، به رییس جمهور اطمینان داد.

ستولتنبرگ تصریح کرد که در حال حاضر به تعقيب تصميم آمریکا در خصوص حفظ سطح موجود همكارى هاى امنيتى و کمک های نظامی، کشورهای آلمان و ترکیه از اعضا مهم اين سازمان نيز تصميم اتخاذ نموده اند كه همچنان به همكارى هاى نظامى خود در چوكات ماموریت حمايت قاطع ادامه دهند.

سرمنشی ناتو افزود: قرار است سایر اعضای سازمان ناتو نیز بعد از رایزنی و مشوره با وی، حضور و کمک های خویش را با افغانستان در چوكات ماموريت حمايت قاطع ادامه دهند.

در این صحبت تلیفونی رییس جمهور محمد اشرف غنی ضمن قدردانی از همکاری های دیرینه ناتو در افغانستان، تامین و تقویت روابط افغانستان را با کشورهای عضو سازمان ناتو مهم دانست و بر تقویت روابط با این کشورها تاکید کرد.

ریيس جمهور غنى در اين صحبت تلیفونى تاكيد نمود كه اين همكارى ها در تقويت نيروى های امنيتى و دفاعی و تامين ثبات دايمى افغانستان از اهميت بسزاىی برخوردار بوده كه اساس آن را منافع مشترک و خطرات مشترک افغانستان و اعضا ى ناتو تشكيل می دهد.

در این مکالمه تلیفونی رییس جمهور غنی و سر منشی سازمان ناتو موافقت کردند تا يک هيات بلند رتبه افغانستان غرض بحث، گفتگو و تشريح برنامه هاى انكشافى و اصلاحى دولت افغانستان در عرصه امنيتى و دفاعى بزودى عازم بروكسل گردد.

قرار است اعضای سازمان ناتو به تاریخ دوم دسامبر سال جاری در جلسه نوبتى ناتو در بروكسل به صورت جدى در خصوص چگونگی تداوم همکاری های شان با افغانستان و بررسى اوضاع اين کشور، بحث و گفتگو نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شرم به رهیس ثنا مسلم یار و گل آقا شیرزی والی سابق جلال آباد است در جرمنی یکصد هزار دالر را قمار میزند پول برق مربوط به دولت است تادیه نمیکند گپ از زور میزند جای خجالت است خانه شان مانند قصر است همه امکانات دولتی در اختیار شان استفاده میکنند باز خس خوری را ببینید. در تلویزون خانه خود را نمایش می دهد. برای پسران خود معلم انگلیسی گرفته مردم را نمایش میداد شاید همه از پول حرام باشد خود نمایی ضرب المثل مشهور است گفته بزرگان قاضی همه را پند میدهد خودش ؟؟؟میدهد خطاب به همه زور مندان گپ از زور وتفنگ میزند در صف اول نماز ایستاده میشوند یقین کنید اگر نماز به پول میبود هرگز این دزدان نماز نمی خواندن. این قدر غیرت ندارند وطن مورد تجاوز قرار گرفته جوانان خون میدهد شهید میشوند بخاطر آرامی شمااین خاینین بی حساس درک ندارد اگر این سربازان سر بکف از سیستم برق مراقبت نکند دشمنان وطن پنجابی های...غلامان شان همه را تخریب میکند باز حق دولت را نمپردازد در حالیکه یک جاروب کش سرک صد چند ازین خاینین کرده شرافت و غیرت وهمت دارد شکم خودو اولاد را گشنه نگاه میدارد پول برق را بوقت معینه می پردازد
حاجی صبور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است