سران قدرت مصروف کشمکش های خود هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۴/۷/۳۰ کد خبر: 104654 منبع: پرینت

سران حکومت تنها مصروف کشمکش های داخلی خود هستند.

رنگینه کارگر نماینده سابق مردم فاریاب در مجلس نمایندگان با ابراز نرگانی از وضعتی امنیتی در این ولایت گفت: فاریاب دروازه شمال است و اگر فاریاب سقوط کند شمال کشور نیز سقوط خواهد کرد.

وی افزود: امنیت یکی از حقوق اساسی شهروندان است اما سران حکومت بی توجه هستند و تنها مصروف کشمکش های داخلی خود هستند.

بر باور وی حکومت باید ضعف خود را بپذیرد و بهتر است اراده سیاسی داشته باشد تا بتواند به کمک سربازان مخالفان را عقب براند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما وکیلان ولسی جرګه همیشه انتقاد کرده و میکنید واصلاحات می خوهید چرا اصلاحات را از خود شروع نمیکنید شما وکیلان قتل کردید زمین ها را غصب کردید و شهرک ها راساختید و قاچاق شراب و ارد و نفت و مواد مخدره را کردید و رشوت خوردید و قانون خشونت زنان را پاس نکردید و وکیل تان سه رشوت خور شهرک سازی را به سرحد تاجکستان نقل دادید که فرار کند اما از طرف حکومت ګرفتار شدند و به وکیل جزا داده نشد شما طالبان را به پاکستان منتقل کردید که زخم شان تداوی شود و لست خاینین و حنایت کاران ولسی جرګه در نزد شما وجود دارد و انرا افشا نکردید این تالار فساد باید منحل شود و شما محکمه شوید و جایدات های شما به خزانه ملت داده شود و برخی شما اعدام شوید بنام مجاهد مردم بی ګناه را کشتید و چور و چپاول کردید شما دزدان ملیونر و ملیادر شدید از خون ملت . شما حق تنفس هوا را در این دنیا ندارید
بصیر نظری

>>>   بدبخت ترين انسان ها سران قدرت درافغانستان هستن وناديده ترين وبي تجربه ترين ونالايق ترين ،خيراست يك روز روى اينها هم مثل گزشته گان شان سياه وخجل ميشود مثل بيشال صاحب ،.
م ى

>>>   دل شان كار شان حالا بايسكل از خودشان است دل شان كه چپ سوار ميشن دل شان كه راسته سوار ميشن ،تير از كمان ختا خورده تا انتخابات ديگر وقت شان يا كشته شوند خوش بختى ما است بيغم ميشيم ٠
مسافرجبرى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است