براى مريم منصف می نويسم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۴/۷/۳۰ کد خبر: 104650 منبع: پرینت

من از ديد ديگر می نويسم.

براى مريم منصف عضويت پارلمان كانادا را تبريک می گويم. وى توانست با كارهايش انتخابات منطقه اش در كانادا را ببرد. توانش را می ستايم. تنها اين نقد را برايش دارم كه اى كاش متن اسلامى اش را نيز در چهره می داشت. چون عفت در حجاب است و كانادا كشوری است كه هرگز براى حجاب و مسلمان بودن مشكل خلق نكرده است و تنها در اين روزها گپ هاى در اين مورد در آنجا شنيده می شود.

منصف گرامى اميدوارم كارهاى خوبی براى هموطنان مهاجرش در آنجا انجام دهد و مدافع خوبى براى كشور اصلى اش افغانستان در تصميم گيرى هاى پارلمان و دولت كانادا باشد. می دانم به آنجا رسيدن توانمندى می طلبد و وى بدون شک كه قدرت و توان آن را دارد.

می گويند: در مورد افغانستان كارهاى انجام داده است كه قابل قدر است اما من كه در صفحه فيسبوكش و جستجوگرهاى اینترنيتى چيزى در آن بخش دريافت نكردم. از وى تقاضا دارم تا از اين پس توجه نمايد چون اكنون مسووليت اش در قبال آن مردم كه راى داده اند و اين مردم كه ارتباط ارثى و اصلى دارد را بيشتر و جدى تر سازد و متن اسلامى زندگانى كه بهترين حالت را به خانم ها داده است، رعايت نمايد.

سید احسان طاهری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   موفقیت وپیروز مریم جان منصف را که با رای مردم عضویت پارالمان کشور کانادا را بدست اورده تبریک وخیر مقدم میگویم وموفقیت مزید انرا درراه خدمت گذاری صادقانه به کشور ومردمش را از خداوند تمنادارم موفق ومویید باشید .
سید ظاهر هاشمی از مونترال کانادا .

>>>   مــــن هـــــم از یــک دیـــد دیگر می نویسم :آیا اسلام تنها به یک تکــــــــه پارچه است که چشم ورویش را ببندد اسلام کامل شد یا اینکه عمل وسیرتـــــــش کاملا اسلامی باشد دیگر اینکه متن اسلامى زندگانى كه بهترين حالت را به خانم ها داده است، تو در کشور اسلامی حقت را بدست آورده نتوانستی حالا در کشور غیراسلامی آن استعداد که خداوند بتو داده وبـــه آنچه مستحق هستی بدست آوردی بنا به هرمخلوقی کمک واحسان کن چنانچه تو بهتر از ما میدانی !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است