دوستم: دشمن جز تسلیم شدن یا مردن راهی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104565 منبع: پرینت

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری غرض بررسی وضعیت امنیتی ولایات شمال، کابل را به قصد ولایت جوزجان ترک کرد.

معاون اول ریاست جمهوری در این مسیر ابتدا وارد میدان هوایی بین المللی مزار شریف گردید که از سوی برخی از نمایندگان مردم و فعالان حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان استقبال گردید و طی یک توقف کوتاه با آنها دیدار و گفتگو کرد و بعد ذریعه چرخبال های نیروی هوایی کشور با همراهانش روانه ولایت جوزجان شد.

معاون اول ریاست جمهوری هنگام ورودش به شهر شبرغان از سوی والی ولایت جوزجان، مسوولان امنیتی، نمایندگان شورا های ولایتی، زنان و فعالان حزب جنببش ملی اسلامی افغانستان استقبال گردید.

در نشستی که به منظور استقبال از معاون اول ریاست جمهوری در مقام ولایت جوزجان دایر گردیده بود، لطف الله عزیزی والی ولایت جوزجان ضمن اظهار خوش آمدید به معاون اول ریاست جمهوری، در مورد وضعیت امنیتی ولایت جوزجان معلومات ارایه نموده افزود: اکنون وضعیت امنیتی نسبت به هر زمان دیگر در مرکز و ولسوالی های این ولایت بهتر بوده و عملیات نیرو های امنیتی نیز دستاوردهای زیادی داشته است.

معاون اول ریاست جمهوری در جریان دیدارش با والی و بزرگان ولایت جوزجان ضمن تقبیح حملات اخیر مخالفان مسلح دولت در نقاط مختلف کشور و با اشاره به نا امنی های اخیر در ولایات فاریاب، قندوز و دیگر نقاط کشور افزود که نیروهای امنیتی افغانستان توانایی دفع و ترد هرنوع حملات تروریست ها و دهشت افگنان را داشته و ما در میدان نبرد مخالفان را شکست داده ایم و اینبار نیز شکست خواهیم داد .

معاون اول ریاست جمهوری افزود: تروریست ها و دشمنان افغانستان جواب تمامی جنایات و دهشت افکنی های شان را دریافت خواهند کرد و هیچ یک از عملکردهای تخریبکارانه شان از سوی نیروهای دفاعی و امنیتی کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند.

وی همچنان گفت که با رییس جمهوری در مورد وضعیت امنیتی افغانستان ملاقات کرده است و زمانی که رییس جمهوری هدایت بدهد به خاطر سرکوب دشمن به هر نقطه از کشور خواهد رفت.

معاون اول ریاست جمهوری به همه مردم اطمینان داد که حکومت به تمامی خواست ها و نیازمندی های آنان رسیدگی و امنیت مناطق شان به زودترین فرصت تامین خواهد شد زیرا دشمنان افغانستان به جز از تسلیم شدن و یا هم کشته شدن چاره دیگری ندارند.

وی خاطر نشان کرد که طالبان در قندوز و دیگر نقاط کشور از ارتکاب هر گونه عمل جنایت کارانه دریغ نکرده اند و به آزار و اذیت مردم پرداخته اند.

در پایان این دیدار معاون اول ریاست جمهوری با برخی از مسوولان نهادهای امنیتی و دفاعی نشست مشترکی را دایر نمود و وضعیت امنیتی نقاط مختلف ولایت جوزجان را به بررسی گرفته علاوه کرد که تلاش می کنیم تا امنیت کامل را در اینجا و دیگر مناطق کشور برقرار نماییم زیرا هدف ما بررسی امنیت و تامین صلح و ثبات است و باور کامل داریم که نیروهای امنیتی ما می توانند مخالفان را با شکست مواجه سازند.

در این نشست مسوولان امنیتی و دفاعی نیز در مورد وضعیت امنیتی ولسوالی های ولایت جوزجان و ولایات همجوار آن معلومات مفصل ارایه کردند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردمان اندخوی از انفجار روز دوشنبه 20 میزان خشمگین شده عموم مردم از اعمال احمقانه طالبان متنفر شدند. گروه رضاکران دفاعی در ترکیب صفوف جنرال دوستم عازم میمنه شده انتقام قتل گروهی اندخوی را از طالبان خواهند گرفت .این گروپ اندخویی ها هم در قطار دیگران سالها جنگدیده و آگاه است اگر طالب مقابله کند مرگش حتمیست .
قره باش

>>>   زنده باد جنرال .
طالبان وحشی این نوکران پاکستانی امریکای را نابود میکنیم

>>>   یک راه ســـــوم هم است که فـــــرار کــنــنــد آیا اجـــــازه میدهی ؟ فرارهم یک مردی است !

>>>   زنده باد جنرال همه ای دولتی ها و مجلسی ها به خاک پایت نمی رسند آنها غرق در دلار هستند در حالیکه دلار بدون امنیت کاغذ پاره است این ثابت شده

>>>   همه را نکش که تخم اشرذار از بین نرود چند تای آنرا مراعاتا زنده بگذار بکار پاکستان میشود یا نمونه اقلا

>>>   ...مرد های بزرگ بیشتر کار میکنند تا اینکه حرف های مبالغه امیز را تکرار کنند همین که سخن گوی شان سفسطه سرایدند که ما میخواستیم به فاریاب برویم دستور ریاست جمهوری این شد که اول باید در جوزجان عملیات صورت بگیرد ! ! ! درین اظهارات اگر راست باشد دوراز نهفته است یکی اینکه در غورماج طالب های پشتون است نشود که خاری به پای انها بخلد وبرعکس درخم اب طالب های اوزبک تبار اند هرچه میشود شوددر حالیکه ارگ ریاست جمهوری بنا به دستور مقامات بالا راضی نیستند که نه در این جا ونه در انجا عملیات صورت بگیرد باز اگر جنرال صاحب بسیار اصرار دارند باید این کشتار در میان اقوام خودشان صورت بگیرد تا غورماچ بهرصورت تا ما به کنه نقشه های اقای اتمر میرسیم ده سال دیگر درس وتجربه در کار است چه خاصه که انها از لغمان هم هستند
تا که انگلیس نخواهد به خدا حل گردد
اخرین چاره همین است که جنگ بل گردد
روس وامریکه همه مقصد خود میخواهند
نیست کس درغم کس نفع بخود میخواهند
{شعر از مرحوم شیدای میمنگی}
نظر از شیخ علی بلخابی سرپلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است