آغاز کار انتقال 64 مگاوات برق از کابل به لوگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104561 منبع: پرینت

عبدالمعروف، رییس حوزه دریایی کابل در کنفرانس خبری که محمد حلیم فدایی، والی لوگر و مسوولان شورای ولایتی نیز اشتراک داشتند، به مناسبت تهیه برق برای ولایت لوگر گفت: کار انتقال 64 مگاوات برق از کابل به ولایت لوگر و اعمار ایستگاه های برق آن درشهر پل علم آغاز گردیده است.

به نقل از روزنامه اقتصادی، وی گفت: پروژه انتقال برق از ارغندی کابل آغاز و تا شهر پل علم مرکز لوگر به طول 71.6 کیلومتر می باشد که دارای 246 پایه بوده و دریک هماهنگی کامل کار آن میان برشنا و وزارت انرژی وآب به پیش خواهد رفت.

حسیب الله استانکزی، رییس شورای ولایتی لوگر می گوید: تمام باشندگان این ولایت ازاین اقدام نیک حمایت می کنند و با تکمیل پروژه ملی از هیچگونه همکاری دریغ نخواهند کرد، وی از شرکت های که این پروژه ملی را قرار داد نموده خواست تا درحصه کیفیت کارآن توجه جدی نمایند.

محمد حلیم فدایی گفت: هزینه انتقال برق به لوگر و اعمار ایستگاه برق آن با تمام امکانات مبلغ 12 میلیون دالر می باشد که از سوی موسسه یو، اس، ای ،آی، دی USAID پرداخته می شود. کار این پروژه درمدت 420 روز تکمیل خواهد گردید و بعد از انتقال آن تمام باشندگان لوگر صاحب برق خواهند شد.

قابل ذکر است که این پروژه بعد ازولایت لوگر به ولایت پکتیا و از آنجا به ولایت خوست انتقال خواهد یافت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است