ناصری:غنی، ملت را به مسخره گرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104512 منبع: پرینت

رییس جمهور ملت، نظام و دولتداری را به مسخره گرفته است.

غلامحسین ناصری نماینده سابق مردم در مجلس نمایندگان گفت: چارچوب ساختار و معیار ساختاری این حکومت با کمال تاسف بر مبنای یک سری تضادها است.

وی افزود: باید قبول کرد که تاکنون ما به پختگی سیاسی نرسیده ایم و برخلاف شعارهایی که در زمان انتخابات داده شد توسط رییس جمهور عمل شده است.

ناصری همچنین در مورد اصرار رییس جمهور بر سرپرستی وزارت دفاع توسط شخصی خاص گفت: شاید رییس جمهور فکر می کند که در افغانستان قحط الرجال آمده است اما ده ها تن بلکه صدها تن از نسل ارزشمند کنونی افغانستان از هر قوم و نژادی وجود دارد که بتواند به سادگی وزارت دفاع را رهبری کند.

وی تنها معیار این پافشاری و سماجت را مساله سمتی، نژادی و خویشاوندی دانست و گفت: رییس جمهور ملت، نظام و دولتداری را به مسخره گرفته است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملت را چی هر مداری خودرا رشخند ومسخره میکند ملت هرکی خر شود سوارش میشوند اصلا غنی وعبدالله برای اداره یک مملکت ساخته نشده اند غنی برای معلمی وعبدالله برای فیشن شو وگپ زدن مفت .
مسافرجبری

>>>   هر زمامداری که به این ملت صادقانه عمل نکند اخر شرمسار ورسوا وخجل میگردد جای برای مسخره کردن این ملت وجود نداشته وندارد هر کسی که بچنین فکری باشد در حقیقت خود را رسوا ومسخره میکند نه مردم را .

>>>   والی تخار به ارگ زنگ زده و خبر داده که خوشبختانه ولسوالی خواجه غار را از تصرف طالبان بیرون کردیم، نفر پشت خط( از ارگ) برایش گفته که شما بد کردید !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است