بمباران نیروگاه برق به جای داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104454 منبع: پرینت

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا، روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند و زیرساخت های شهری را در مارع، تل شاعر و الباب در حومه حلب، بمباران کردند.

این منبع به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) تاکید کرد: جنگنده های ائتلاف، بزرگ ترین نیروگاهِ تامین کنندۀ برقِ شهر حلب را نیز هدف قرار دادند و برقِ بخش اعظمِ مناطق این شهر را قطع کردند.

جنگنده های اف 16 ایتلاف آمریکا، هشت روز پیش نیز دو نیروگاه برق را در منطقه الرضوانیه در شرق شهر حلب هدف قرار دادند و برق مناطق این شهر را قطع کردند.

این در حالی است که آمریکا، ادعا می کند در حملاتِ خود به سوریه و عراق، تنها در پی هدف گرفتن عناصر داعش است، اما جنگنده هایشان، در حالی که برای عناصر داعش، سلاح و مهمات می اندازند، زیرساخت های شهری را بمباران می کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا خبیث در حال نابودی زیر بناهای سوریه است و باید حکومت سوریه اجازه به طیارات ناتو وبخصوص امریکا را در فضایش ندهد چون سوریه را مانند افغانستان به صدها سال دیگر احتیاج و محتاج خواهد کرد.

>>>   چرا دریک مملکت میروند برای خراب کاری که باز احتیاج شان شوند وفابریکه های شان فعال باشد همیشه مردم دنیارا بخود احتیاج میسازد .
م ی

>>>   امریکای خبیث این عمل را انجام داد تا زمینه فرار و همچنین عملیات های شبانه را به داعش آسانتر و مهیا سازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است